جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صهیونیست ها تهدید کردند که مسجد الرحمه را به کنیسه تبدیل کنند

حوزه/ اشغالگران اسرائیلی در فلسطین درحالی که به خاطر از دست دادن مسجد و دروازه الرحمه خشمگین بودند، مدعی شدند که با هجوم به مسجد آن را تصاحب کرده و به کنیسه تبدیل می کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از middleeastmonitor، صهیونیست های اشغالگر در فلسطین اشغالی روز گذشته اعلام کردند که دروازه و مسجد الرحمه در بیت المقدس را بار دیگر تصاحب کرده و آن را به یک کنیسه تبدیل می کنند.

یک گروه صهیونیستی، که از شکست در مقابل فلسطینیان و از دست دادن دروازه الرحمه خشمگین بودند، همچنین اعلام کرده که یک مدیریت یهودی در محوطه بیت المقدس، در یکی از ورودی های مسجد الاقصی ایجاد می کنند تا فعالیت های یهودیان در داخل مسجد را نظارت کند.

گفته می شود تقلاهای یهودیان در رابطه با مسجد الرحمه زمانی آغاز شد که مسلمانان توانستند دروازه  الرحمه در محدوده مسجدالاقصی را پس از 15 سال از اسرائیل بازپس گرفته و در مسجد  نماز اقامه کنند.

این درحالی است که اسرائیلی ها هدف شان یهودی سازی مسجد الاقصی، برای تضمین حضور دائمی یهودیت در این منطقه، ریشه کن سازی حضور اسلام در اماکن مقدس سرزمین های اشغالی و تحمیل حاکمیت اسرائیل بر آن است.

 شهرک نشینان اسرائیلی در این گروه تهدید کرده اند که همراه با حامیان شان روز پنج شنبه به مسجد حمله کرده و دروازه رحمه و مسجد را اشغال می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha