پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 483836
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
فیلیپین آزمایشگاه حلال ملی راه اندازی می کند

حوزه/ در راستای نظارت بر استانداردهای حلال وارداتی و صادراتی در فیلیپین، یک آزمایشگاه ملی حلال در استان کوتاباتوی این کشور آغاز به کار می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از salaamgateway، آزمایشگاه ملی حلال، به منظور تقویت محصولات محلی با استانداردهای حلال برای بازارهای داخلی و بین المللی، در کشور فیلیپین آغاز به کار کرد.

این آزمایشگاه و مرکز علوم ملی حلال توسط سازمان علوم و تکنولوژی فیلیپین (دوست)، در شهر کورونادال در استان جنوبی کوتاباتو آغاز به کار کرده است.

زندیه حاجی رئوف لیدان، مدیر محلی سازمان علوم و تکنولوژی فیلیپین اعلام کرد: هدف این تسهیلات با عنوان آزمایشگاه گواهینامه حلال، ایفای نقش در نقش نظارت بر محصولات حلال خواهد بود. به این ترتیب که محصولات حلال وارداتی و صادراتی در فیلیپین از فیلتر این موسسه عبور خواهند کرد.

به گفته آژانس خبری اطلاعاتی فیلیپین، این نهاد پیرو موسسه استاندارد و مترولوژی کشورهای اسلامی (سمیک) خواهد بود و استانداردهای مذکور را از جمله تست محصول و صدور گواهینامه را رعایت خواهد کرد.

 آزمایشگاه مذکور همچنین فعالیت ها و پروژه های مختف در راستای تحقیقات، توسعه، آموزش و غیره را برای بهتر سازی و تقویت بخش های حلال در فیلیپین ترتیب می دهد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha