جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 483844
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
تصاویر/ هفتمین آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن کریم استان قم

حوزه/ نماینده آستان قدس رضوی در استان فارس با بیان اینکه هزار و ۴۰۰ نفر به عنوان نونهالان رضوی تحت پوشش برنامه قرآنی آستان قدس رضوی هستند، گفت: در صددیم برای توسعه برنامه های قرآنی در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ این تعداد را به دو هزار و ۸۰۰ نفر افزایش دهیم.

جابر مهدیار در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به توسعه برنامه های قرآنی آستان فدس رضوی در سطح استان فارس، اظهار داشت: مهدالرضا و آموزش برای کودکان پیش دبستانی دو برنامه مهم قرآنی بوده که در صدد توسعه آن هستیم.

وی با بیان اینکه هزار و 400 نفر به عنوان نونهالان رضوی زیر پوشش برنامه قرآنی آستان قدس رضوی هستند، افزود: در صددیم برای توسعه برنامه های قرآنی در سال تحصیلی 99-98 این تعداد را به دو هزار و 800 نفر افزایش دهیم.

نماینده آستان قدس رضوی در استان فارس، برگزاری دوره های تربیت مربی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: به تناسب توسعه فعالیت های قرآنی برنامه هایی برای برگزاری دوره های تربیت مربی پیش بینی شده است.

وی به چشم انداز پنج ساله فعالیت های قرآنی نمایندگی آستان قدس رضوی در فارس اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه تکمیلی چشم انداز پنج ساله که تا هزار و 402 به طول خواهد انجامید، 8 هزار نونهال به استعداد 560 کلاس درس پیش بینی کرده ایم که این تعداد کلاس درس به همراه 560 مربی نیز خواهد بود.

مهدیار افزود: به دلیل توسعه فعالیت های قرآنی آستان قدس رضوی در فارس، دوره های تربیت مربی یکی پس از دیگری در حال برگزاری است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha