جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست اعضای ستاد نهضت خدمت رسانی با امام جمعه بیرجند

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دلیل اینکه در برخی مواقع اوضاع نابسامان می شود این است که اعتماد مردم به مسئولین کاهش پیدا کرده است و میدان برای جنگ روانی آماده می گردد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، صبح امروز در نشست اعضای ستاد نهضت خدمت رسانی و محرومیت زدایی با اشاره به اینکه باید یک دبیرخانه مشترک بین دستگاه ها تشکیل گردد، اظهار کرد: این دبیرخانه باید مجهز به امکانات لازم و اطلاعات کافی باشد و نقش وحدت را ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه با ایجاد این دبیرخانه بسیاری از موازی کاری‌ها رفع، و سوء استفاده ها کاسته خواهد شد، افزود: استان خراسان جنوبی دارای امتیازات بسیار ارزشمندی از جمله وحدت بین مسئولین می باشد که اگر این وحدت گسترش پیدا کند تأثیر مستقیمی در بین مردم ایجاد خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر منابع، عادلانه به دست افراد برسد، بسیاری از گره ها باز خواهد شد، خاطر نشان کرد: هوشیاری و اطلاعات کافی باعث می گردد تا بسیاری از افراد متوجه اقدامات خود گشته و بیش از سهم خود، درخواست دیگری نداشته باشند.
 
حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: خاصیت دیگری که بالاتر از دیگر موضوعات می باشد و حاصل زحمات شما محسوب می گردد اعتماد مردم است؛ زیرا اگر مردمِ خوب و با فرهنگ استان احساس کنند که مسئولین بیدار، هوشیار و دلسوز هستند دیگر نگرانی نخواهند داشت.

وی عنوان داشت: دلیل اینکه در برخی مواقع اوضاع نابسامان می شود نیز این است که اعتماد مردم به مسئولین کاهش پیدا کرده و میدان برای جنگ روانی آماده می گردد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد: اگر هوشیاری وجود داشته باشد و همگان احساس کنند که همه چیز تحت نظر است و عالمانه و عادلانه انجام می شود، ملت بر اساس ایمان و عزتی که دارند تحت تأثیر جنگ های روانی قرار نمی گیرند و آن دسته از افرادی که اهل توطئه هستند نیز جرأت ورود پیدا نمی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه وحدت بین مسئولان فرصت بسیار خوبی است که باید از آن استفاده کرد، ابراز داشت: استان خراسان جنوبی، استانی کم جمعیت و دارای مردمی با ایمان است که روحیه قناعت و صداقت در اوج قرار دارد.

وی در پایان گفت: امید است به زودی یک سیستم هماهنگ تشکیل و به اطلاع مردم برسد تا مردم بدانند به کجا مراجعه کنند.

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha