سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
 حجت الاسلام احمدرضا اصغری معاون حوزه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ حجت الاسلام اصغری گفت: برای اجرای منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم تولید علم و پژوهش محوری را در باید در دستور کار حوزه انقلابی قرار دهیم.

 حجت الاسلام احمدرضا اصغری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، با بیان اینکه پس از گذشت 40 سال سربلندی و افتخار از عمر پر برکت انقلاب اسلامی و ورود به دهه پنجم می گذرد، گفت: حوزه های علمیه با تولید فکر و اندیشه و پژوهش محوری به ندای امام مسلمین لبیک خواهند گفت.

وی افزود: رمز موفقیت حوزه های علمیه در تربیت طلاب تراز انقلاب اسلامی، فراهم ساختن زیرساخت های فکری و پژوهشی می باشد.

معاون مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با اشاره به اینکه انقلاب ما پس از 40 سال فراز و نشیب و دشمنی استکبار جهانی، موجودی زنده و برومند گردیده، گفت: در سایه تدابیر امامین انقلاب و زحمات علمی دانشمندان بسیجی، هر گاه انقلابی عمل کردیم موفق شدیم.

حجت الاسلام احمدرضا اصغری با بیان اینکه تجربیات 40 سال گذشته چراغ راهی برای آینده می باشد، گفت: پیشرفت های علمی و پژوهشی حتی در حوزه های علمیه نسبت به آغازین روزهای انقلاب قابل مقایسه نمی باشد.

وی افزود: مایه افتخار است که روحانیت و طلاب جوان با تولید فکر و پژوهش در قلب اروپا، مشغول گسترش اسلام و تشیع هستند.

حجت الاسلام اصغری گفت: برای اجرای منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم تولید علم و پژوهش محوری را در باید در دستور کار حوزه انقلابی قرار دهیم.

معاون مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با اشاره به اینکه دانشمندان اسلامی در وادی تولید فکر و اندیشه لحظه ای کوتاهی نکرده، گفت: طلاب جوان باید از نظرات راهگشای مقام معظم رهبری و بزرگان حوزوی در مسیر پژوهش و کسب علم استفاده نمایند.

وی در پایان اظهار داشت: مطالعه و اندیشه در بیانیه گام دوم انقلاب، سندی راهبردی برای رشد و تکامل حوزه های علمیه در افق های پیشرو است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha