پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله زمانی کیاسری

آیت الله نظری خادم الشریعه امروز با صدور پیامی درگذشت آیت الله شیخ مهدی زمانی کیاسری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نظری خادم الشریعه، امروز با صدور پیامی درگذشت آیت الله شیخ مهدی زمانی کیاسری را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: هدایت اعظم النعم هست برای نتیجه و غایت خلقت و رسیدن بشر بکمال اعتدالی اختیاری. خدای تبارک و تعالی بعد از آفرینش، توحید و خداپرستی را نشانه و عامل بلوغ و تکامل انسان قرار داده است. وجه تمیز و امتیاز بشر از دیگر موجودات در نظام وجود و ممکنات، بندگی است.

در ادامه این پیام تأکید شده است؛ هادیان عرصه تربیت و ارشاد در نفوس مستعده و عقول آماده برحسب مشیت بالغه الهی انبیا عظام و نهایتاً محور و مدار و مصدر و رمز خلقت خاتم الانبیاء و بعد ائمه معصومین صلوات الله علیهم اجمعین می باشند. کتاب کامل و تام هدایت قرآن اعظم. مکتب هدایت شریعت فیاض اسلام. معلمین هدایت چهارده نور پاک تابناک محمد و آل محمد علیهم السلام.

در زمان غیبت کبری جان جانان. عزیز مقتدر عالم امکان. سکان دار کشتی هدایت. سِرّ مستودع حضرت حق عزاسمه. موعود همه انبیاء و معصومین. موصوف همه کتب نازله از سما. حجت کامل و بالغ و تام و تمام مهدی منتظر. حضرت ولیعصر علیه السلام. فقهاء و علماء و مروجان و  مبلغان امین و مخلص پرچم هدایت و ارشاد و تبلیغ و ترویج و تبیین را در اختیار دارند و در محیط جامعه و عام و خاص مشغول به انجام وظیفه دینی و شرعی هستند.

یکی از آن دلباخته گان این طریق قویم و صراط مستقیم مرحوم آیت الله المعظم شیخ العلماء حاج شیخ مهدی زمانی علیه الرحمه بود که روحش در جوار رحمت الهی مأوا و مهمان ذوات مقدسه ابرار و اخیار جهان، ائمه علیهم السّلام قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha