جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین صالحی خوانساری در قم

حوزه/ مراسم بزرگداشت اولین شب درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی صالحی خوانساری امشب در مسجد اعظم قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» مراسم بزرگداشت اولین شب  درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی صالحی خوانساری امشب در مسجد اعظم قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در بخشی از این برنامه، حاج سعید حدادیان با قرائت اشعاری پیرامون اهمیت جایگاه حوزویان به مرثیه سرایی پرداخته و مردم در سوگ سید و سالار شهیدان اشک از دیده جاری کردند.

در این مراسم ، حضرات آیات نوری همدانی، سبحانی، مقتدایی، خرازی، علوی بروجردی، خاتمی، اراکی، حجج‌الاسلام والمسلمین شهرستانی و اکبری، نمایندگان سایر بیوت مراجع تقلید، روحانیون و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
در بخشی از این برنامه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی سخنانی را پیرامون شخصیت حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی خوانساری بیان کرده و گفت: وجهات و آبرو در دنیا و آخرت به امام حسین(ع) و کسانی که با آن حضرت مانوس هستند عطا شده است.

حضرت آیت الله نوری همدانی،‌آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه و امام جمعه قم و علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت درگذشت این خطیب توانا پیامی صادر کرده بودند که متن آن توسط مجری برنامه قرائت شد.
در انتهای این مراسم ختم، نوای حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی خوانساری، این نوکر آستان اهلبیت(ع) پخش شد و مردم به یاد روضه های آن مرحوم به تباکی پرداختند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha