جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
لارستان

حوزه/ کارگروه تحقیق و پژوهش در مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) لارستان تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام سید علی اکبر موسوی، صبح امروز در جمع معاونین و اساتید مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) لارستان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب دستاوردهای ۴۰ ساله گذشته انقلاب را بیان و نقشه راه دهه پنجم انقلاب اسلامی را مشخص کرده اند.

وی با بیان اینکه علم ‍و پژوهش، یکی ازمحورهای توصیه‌شده رهبر انقلاب اسلامی به مردم خصوصاً جوانان است، افزود: ایجاد علاقه و انگیزه برای طلاب و روحانیون از جمله مسائل مهمی است که در امر تحقیق و پژوهش باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) لارستان به جایگاه و رشد علمی این مدرسه اشاره و تصریح کرد: حوزه علمیه لارستان در سال گذشته 189 اثر را به جشنواره علامه حلی ارسال کرده و از این جهت رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرکت اساتید در دوره روش تحقیق عمومی، گواهی پایان دوره از طرف مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه های علمیه به اساتید تحویل داده شده است.    

حجت الاسلام ولی پور، معاون پژوهش مدرسه علمیه در پایان گزارشی را درخصوص روند تحقیق و پژوهش مجموعه در سال جاری را بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha