جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فوتسال

حوزه/ فینال فوتسال یازدهمین جشنواره مسابقات ورزشی مدارس علمیه منطقه کاشان، در مجتمع فرهنگی ورزشی شهید احمد مسجدی لَتحُر این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، فینال فوتسال یازدهمین جشنواره مسابقات ورزشی مدارس علمیه منطقه کاشان، در مجتمع فرهنگی ورزشی شهید احمد مسجدی لتحر این شهرستان برگزار شد.           

معاون امور طلاب حوزه علمیه کاشان در حاشیه برگزاری فینال مسابقات فوتسال طلاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به این که دو تیم در رشته فوتسال به فینال مسابقات راه یافتند، گفت: در این دوره از مسابقات از بین ۱۶ تیم شرکت کننده، تیم فوتسال فاطمیون مدرسه آیت الله مصطفوی(ره) مقام اول و تیم فطرس مقام دوم را کسب کردند.

حجت الاسلام روح الله شبانی نوش آبادی ادامه داد: برگزاری مسابقات پرورش اندام، تورهای کوهپیمایی حرفه ای و مسابقات تیراندازی از دیگر برنامه های ورزشی  اساتید و طلاب مدارس علمیه منطقه کاشان است.                                                               

بر پایه این گزارش، در پایان این مسابقات با حضور معاون امور طلاب و آموزش حوزه علمیه کاشان و مدیر مدرسه علمیه آیت الله مصطفوی (ره)، از تیم های اول و دوم و بازیکن اخلاق، با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha