سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی جهاد بزرگ در قرآن کریم را عدم سازش با دشمن دانست و گفت: وقتی از داخل کشور برخی با دشمن معامله می کنند در واقع زمینه طمع را برای دشمن فراهم می کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، صبح امروز در دیدار با دانشجویان انجمن های اسلامی مستقل  دانشگاه بیرجند اظهار داشت: انقلاب اسلامی چیزی نیست که بتوان با جنگ نظامی ازبین برد.

وی با بیان اینکه می توان افراد را کشت اما نمی توان فکر و عقیده او را از بین برد، افزود: این محاصره های اقتصادی دشمن تنها مال این چند سال نبوده و نیست، بلکه زمان پبامبر(ص) نیز مسلمانان در  محاصره اقتصادی بودند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: در مباحث  فکری، عقیدتی، عقلانی و سیاسی بیش از همه تزکیه نفسانی مطرح است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه گاهی حکومت هایی در بدنه انقلاب اسلامی نفوذ و کارهایی انجام دادند که به مسلمانان ظلم های زیادی شد، عنوان کرد: از جمله اینکه بنی اميه قتل عام زیادی کرد، اموال مسلمانان را غارت می کرد و هر جا که انسان حق گویی بود آزار و شکنجه مي داد.

وی مطرح کرد: اسلام دین عدالت است و کسی که ایمان دارد بی نیاز می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: اگر امروز فرزندان ابوذر بعد از 1400 سال حزب الله را در لبنان تشکیل می دهند، بذری است که ابوذر کاشته که این جوانان توانستند حق را تشخیص دهند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه دشمن آسیب هایی را به کشور می رساند که البته منشأ داخلی دارد، گفت: در هر جامعه افرادی وجود دارند که به خاطر سستی عقیده، با دشمن معامله می کنند.

وی اضافه کرد: وقتی از داخل کشور برخی با دشمن معامله می کنند درواقع زمینه طمع را برای دشمن فراهم می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی جهاد بزرگ در قرآن کریم را عدم سازش با دشمن دانست و افزود: همواره اطاعت نکردن از دشمن جهادی بزرگ است و افراد سست عنصر کار دشمن را آسان می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با تاکید بر اینکه در هر جا سستی باشد دشمن طمع می کند بیان داشت: اگر در داخل کشور از سیاست و فرهنگ بیگانه پیروی و آن را ترویج نکنیم از دست دشمن کاری ساخته نیست و نباید تأثیر پذیر دشمن باشیم.

وی با بیان اینکه هر چند ریزش هایی وجود داشته اما رویش هایی هم وجود دارد، خاطرنشان کرد: زندگی در دنیا هم آزمایش است و ثمره آن جوانان با بصیرتی هستند که استقلال، فرهنگی فکری سیاسی، دارند و قوای مقننه و مجریه باید از جوانان خوش استعداد خوش فکر استفاده کند.

انتهای پیام /م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha