پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدرسه علميه ريحانه الرسول(س) نكا

حوزه/ امام جمعه نکا گفت: ماه رجب بهترین فرصت برای رسیدن به قرب الهی از طریق استغفار، توبه و زدودن سمومات روح و جان از بدن است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، در نشست اخلاقی با موضوع استقبال از ماه رجب، در جمع بانوان طلبه شهرستان نکا، بیان کرد: در زندگی انسان نسیم هایی از جانب خدا گهگاه می وزد، که باید خودتان را در معرض این نسیم الهی قرار دهید که یکی از نفحات، ماه رجب، شعبان و رمضان است.

وی ادامه داد: اگر بنیه انسان قوی باشد، در برابر آفات وامراض مقاومت می کند؛ در بعد روح وجان نیز این گونه است وگناهان، سمومات هستند که روح وجان ما را مسموم می کنند؛ لذا باید مراقبه و تغذیه های روحانی داشته باشیم.

امام جمعه نکا تصریح کرد: ماه رجب بهترین فرصت برای رسیدن به قرب الهی از طریق استغفار، توبه و زدودن سمومات روح وجان از بدن است؛ البته این سمومات فقط  گناهان نیستند، بلکه از طریق ابزارهایی مثل موبایل وفضای مجازی نیز وارد روح انسان می شوند.

وی در پایان با اشاره به توصیه های اخلاقی در این ماه، خاطر نشان کرد: با یاد خدا، بنیه سلامت معنوی خود را تقویت کرده و قصد قربت داشته باشید؛ همچنین سعی کنید ختم قرآن داشته و نماز شب خود را ترک نکنید و اگر شبی نخواندید، قضای آن را به جا آوردید.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha