شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ ماهر حمود

حوزه/ شیخ ماه رحمود رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت، علمای امت و آزادگان را به واکنش علیه تجاوز های وحشیانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و کارمندان آن دعوت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت، علمای امت و آزادگان را به واکنش علیه تجاوز های وحشیانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و کارمندان آن دعوت کرد و گفت: این رژیم بعد از بازگشایی باب الرحمة  ده ها اقدام در جهت ممانعت از ورود به مسجد الاقصی صورت داده که از جمله آن ها تبعید مسئولین بلند پایه اوقاف اسلامی قدس در رأس آن شیخ عبد العظیم سلهب رئیس شورای اوقاف و شیخ ناحج بکیرات  معاون مدیر اوقاف و همچنین تبعید ده ها تن از نگهبانان مسجد و نمازگزاران است.

وی افزود: من در کنار تمام کسانی که این تصمیمات ظالمانه علیه آنان گرفته شده ایستاده و حمایت می کنم و از اهالی قدس و تمام کسانی که می توانند وارد مسجد الاقصی شوند می خواهم که به این روند ادامه دهند و به ویژه در مصلای باب الرحمة حضور یابند و از هرگونه اقدام اسرائیل در بستن آن مقابله کنند.

شیخ حمود از جهان عرب و اسلام خواست با نگهبانان، کارمندان و نمازگزارانی که از مسجد الاقصی تبعید شدند، اعلام همبستگی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha