شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار وزیر

حوزه/ اهمیت مسئله آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست و بدانید هرچه در این مسیر حرکت و تلاش داشته باشید دنیا و آخرت خود را ساخته اید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار وزیر آموزش و پرورش گفتند: وزارت آموزش و پرورش با همه تلاش هایی که در امر تربیت و آموزش جوانان و نوجوان دارد باید نسبت به امر تعلیم و تربیت نگاه جدّی و حساّسیت ویژه ای داشته باشد.

ایشان ضمن تقدیر از فعالیت های فرهنگی و مذهبی این وزارتخانه اظهار کردند: اینکه شخص وزیر درک درستی از مسئله و اهمیت آموزش و پرورش دارد جای بسی خرسندی است؛ ولی کافی نیست و باید با عمل و تلاش بیشتر در جامعه نمود داشته باشد.

معظم له افزودند: اهمیت مسئله آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست و بدانید هرچه در این مسیر حرکت و تلاش داشته باشید دنیا و آخرت خود را ساخته اید.

این مرجع تقلید ادامه دادند: مسئله علم موضوع مهمی است که باید نسبت به افزایش آن برنامه ریزی کرد؛ باید به گونه ای برخورد کنیم که جامعه جهانی نیازمند علم و دانش ما باشد؛ نه اینکه ما به دنبال دانش آنها باشیم.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی بیان داشتند: ارزش انسان به علم است و هر چه این علم ارتقاء یابد ارزش انسانی بیشتر و پررنگ تر می شود.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha