جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار وزیر ‌آموزش و پرورش با آیت الله علوی گرگانی

حوزه/دشمن همیشه در اطراف ما در کمین است تا ایمان و اعتقادات جوانان ما را سلب کند باید مراقب باشید تا به افکار آنها میدان داده نشود و فریب برخی سخنان و ظواهر را نخورید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی در دیدار وزیر آموزش و پرورش و هیئت همراه، اظهارکردند: افرادی هستند به ظاهر اظهار دوستی می کنند، اما در درون اعتقادی به مبانی دینی ندارند و شما که مؤمن هستید باید زیرک بوده و فریب این افراد را نخورید و روحیه دانش آموزان را با معارف دینی و ایمان بالا بار بیاورید.
 
آیت الله علوی گرگانی با اشاره به آیه شریفه ای از قرآن مجید گفتند: از مضمون روایات برداشت می شود، مسئولیت شما در جایگاه سنگینی چون آموزش و پرورش دارای دو جنبه است، یک جنبه آن که باعث خوشحالی ما است اینکه می بینیم افراد معتقد و اهل ولایت در رأس امور مملکتی هستند و شخص شما ،انسان وارسته و متدینی هستید. 
 
این مرجع تقلید در برداشت دوم از روایات گفتند:اما جنبه دیگر که دارای حساسیت است آنکه مبادا نتوانید به وظیفه شرعی خود در این راستا به خوبی عمل کنید، لذا ما دوست داریم همان اعتقادات و روحیه ایمان و ولایت خود را به دانش آموزان در مراتب مختلف منتقل کنید تا انشاء الله فرزندان پاکی که تحویل آموزش و پرورش داده شده،همان گونه مؤمن و متدین از این مراکز فارغ التحصیل شوند.
 
ایشان با بیان اهمیت موضوع پرورش بر آموزش کودکان و فرزندان اضافه کردند: دشمن همیشه در اطراف ما در کمین است تا ایمان و اعتقادات جوانان ما را سلب کند، باید مراقب باشید تا به افکار آنها میدان داده نشود و فریب برخی سخنان و ظواهر را نخورید.
 
این استاد برجسته حوزه علمیه قم یاد آورشدند:افرادی هستند به ظاهر اظهار دوستی می کنند، اما در درون اعتقادی به مبانی دینی ندارند و شما که مؤمن هستید، باید زیرک بوده و فریب این افراد را نخورید و روحیه دانش آموزان را با معارف دینی و ایمان بالا بار بیاورید.
 
معظم له در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای وزیر آموزش و پرورش و همکاران ایشان گفتند؛ ما همیشه دعاگوی شما خواهیم بود تا در این مسئولیت سنگین موفق باشید.
 

 

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha