جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هشت اثر برگزیده طلاب این مجتمع در جشنواره علامه حلی(ره) تهران

حوزه/ خانم دکتر جلالی با اشاره به برگزاری اختتامیه هشتمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) در تهران، گفت: در این جشنواره علمی پژوهشی طلاب مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر با هشت اثر برگزیده، موفق به کسب رتبه برتر در بین مدارس علمیه خواهران استان تهران شدند.

خانم خدیجه جلالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به برگزاری اختتامیه هشتمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) در تهران، گفت: در این جشنواره علمی پژوهشی طلاب مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر با هشت اثر برگزیده، موفق به کسب رتبه برتر در بین مدارس علمیه خواهران استان تهران شدند.

وی افزود: این مجتمع حوزوی با ارسال بیش از ۱۷۶ اثر در مقطع سطح ۲ و۳ در هشتمین جشنواره علامه حلی(ره) تهران مشارکت فعال داشت به طوری که بیشترین تعداد آثار شرکت کننده از بین مدارس خواهران استان تهران، متعلق به این مجتمع بوده است.

مدیر مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر اظهار داشت: اثر خانم نرجس سادات هاشمی پور با عنوان «تحلیل الهیاتی آراء ارنست هولمز و بررسی تأثیر آن بر برخی رهبران جنبش تفکر نوین» از سطح ٣، رتبه دوم این جشنواره رازدر میان حوزه های  علمیه خواهران و برادران استان تهران کسب كرد.

وی افزود: همچنین در این جشنواره آثار خانم ها زهرا زهدی خانی پور با عنوان «بررسی تطبیقی دیدگاه ملاصدرا و ابن سینا در بحث معقولات ثانیه فلسفی و تاثیر آن بر معرفت شناسی» و فاطمه زهرا سیدبحری لنگرودی با عنوان «بررسی نقش مولفه های اعتبار و تورم در ربوی شدن عقود از دیدگاه فقه امامیه» و عاطفه غلامرضا با موضوع «تطبیق یافته های اسلام و روانشاسی در خودشناسی» و فائزه شیخی قهی با عنوان «مطالعه تطبیقی محکم و متشابه و تاویل بر اساس آراء علامه طباطبایی و شیخ زرقانی» حائز رتبه سوم گردیدند.

 جلالی اظهار  کرد: اثر «بررسی مبانی فقهی افساد فی الارض در قانون مجازات اسلامی» از سیده فاطمه آذین، اثر «مراتب هستی از دیدگاه فارابی» از عاطفه نصیری نصر و اثر «اصول تربیت عقلائی از دیدگاه قرآن و روایات» از اکرم رجایی رتبه شایسته تحسین در این جشنواره را کسب نمودند.

گفتنی است، در اختتامیه هشتمین جشنواره علمی پژوهشی علامه حلی(ره) که با حضور حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور، آیت الله رشاد، حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی، حجت الاسلام رحیمی صادق، حجت الاسلام کبیریان و برخی مدیران و معاونین پژوهش مدارس علمیه استان تهران حضور داشتند؛ خانم دکتر خدیجه جلالی مدیریت مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر به عنوان مدیر برتر مدارس علمیه خواهران استان تهران معرفی شد و از خدمات علمی و حوزوی وی تقدیر به عمل آمد. 313/42

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha