جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علی اصغر دریایی

​حوزه/ نماینده دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: «بیانیه گام دوم انقلاب» مقام معظم رهبری چراغ راه نظام و آینده جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی صبح امروز در جمع معاونین حوزه علمیه استان کردستان، با اشاره به بیانیه «گام دوم انقلاب» امام خامنه ای، اظهار داشت: دشمنان از مدتها پیش تبلیغات مسموم خود علیه نظام را به سمت و سوی مشخص و تعیین شده ای سوق داده بودند و اینگونه القا می کردند که این نظام هرگز وارد دهه پنجم خود نخواهد شد.

نماینده دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان ادامه داد: ولی با وجود این همه تبلیغات رسانه ای عظیم علیه ملت و نظام اسلامی، همه دیدیم که استکبار و در راس آنها آمریکای سلطه طلب بازهم در پیش بینی های خود ناکام و خجل شدند.

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب رهبری دارای نکات جامع و کاملی برای آینده نظام است، گفت: اگر این بیانیه را به صورت کامل و عمیق مطالعه کرده باشیم، در کلام رهبری هیچ نکته و یا موضوعی فراموش نشده است و به صورت جامع، تخصصی و علمی به آینده روشن این انقلاب اشاره شده است.

دریایی تاکید کرد: در اصل باید گفت که «بیانیه گام دوم انقلاب» مقام معظم رهبری چراغ راه نظام و آینده جمهوری اسلامی است.

نماینده دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: توجه به فرازونشیب های گذشته یکی از نکات برجسته و قابل تامل این بیانیه می باشد؛ معظم له در این بیانیه به صورت دقیق به برخی از مسایل انقلاب در 4 دهه اخیر اشاره نموده اند که این خود نشان از درایت و جامعیت مقام معظم رهبری دارد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در این بیانیه مسیر راه برای نسل های آینده انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب به خوبی مشخص و ترسیم شده، اظهار داشت: امام خامنه ای در این بیانیه بسیار مهم و جامع ضمن تاکید بر عظمت انقلاب اسلامی در جهان امروز، راه و مسیر درست پیشرفت این نظام الهی را تعیین ومشخص فرموده اند.

دریایی ادامه داد: در بیانیه مذکور، رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه بسیار جدی به مسئله «مدیریت جهادی» در نظام دارند و تحقق و تقویت این موضوع را یکی از راه های توسعه تمدن اسلامی در عصر جدید عنوان فرموده اند.

نماینده دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: یکی دیگر از نکات برجسته این بیانیه، توجه رهبر معظم انقلاب به داشته های کشور و ایران در مقایسه با دیگر کشورهای جهان می باشد. معظم له در این بیانیه بسترهای لازم برای توسعه نظام را در کشور مناسب می دانند و آینده ای درخشان برای آینده کشور ترسیم کرده اند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در بیانیه مذکور رهبر معظم انقلاب اسلامی به اقتصاد مقاومتی تاکید فراوان و چندباره شده است، افزود: در این بیانیه تاریخی، مقام معظم رهبری می فرمایند:« راه‌حلّ این مشکلات، سیاستهای اقتصاد مقاومتی است که باید برنامه‌های اجرائی برای همه‌ی بخشهای آن تهیّه و با قدرت و نشاط کاری و احساس مسئولیّت، در دولتها پیگیری و اقدام شود. درون‌زایی اقتصاد کشور، مولّد شدن و دانش‌بنیان شدن آن، مردمی کردن اقتصاد و تصدّیگری نکردن دولت، برون‌گرایی با استفاده از ظرفیّتهایی که قبلاً به آن اشاره شد، بخشهای مهمّ این راه‌حل‌ها است. بی‌گمان یک مجموعه‌ی جوان و دانا و مؤمن و مسلّط بر دانسته‌های اقتصادی در درون دولت خواهند توانست به این مقاصد برسند. دوران پیشِ‌رو باید میدان فعّالیّت چنین مجموعه‌ای باشد».

دریایی اظهار داشت: توجه به مبارزه سخت با فساد اقتصادی بخش دیگری از بیانیه گام دوم انقلاب می باشد که در آن از لزوم برخورد قانونی و جدی با مفسدان و مظاهر فساد اقتصادی در ساختار کشور نام برده شده است.

وی در ادامه بیان داشت: عزت ملی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن بخش دیگری از بیانیه مقام معظم رهبری در این برهه حساس این انقلاب می باشد.

نماینده دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان در پایان گفت: لذا توجه همه مردم و مسئولان به این بیانیه بی شک می تواند چشم اندازهای روشنی در مقابل دیدگان همه ما قرار دهد، بنابراین عملیاتی کردن منویات رهبر معظم انقلاب، راه توسعه کمی و کیفی نظام می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha