پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
چتر گفتمان

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری دوره «چتر گفتمان رهبری»، ویژه خواهران طلبه این استان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، سمیه عزیزی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دوره «چتر گفتمان رهبری» بر پایه آموزش مجازی آنلاین و افلاین برای خواهران مدارس علمیه استان برگزار شده است، گفت: این دوره با هدف آشنایی طلاب با دیدگاه های مقام معظم رهبری و اجرایی شدن بیانات و رهنمودهای معظم له برگزار شده است .

وی با بیان اینکه  طلاب پس از شرکت در این دوره مجازی باید آزمون این دوره را بگذرانند خاطر نشان کرد: آزمون دوره چتر گفتمان رهبری امروز 18 اسفندماه برای خواهران شرکت کننده برگزار شد .

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان یادآور شد: حائزین امتیاز برتر، گواهینامه دوره «چتر گفتمان رهبری» را از سازمان بسیج طلاب و روحانیون دریافت می کنند .

عزیزی درپایان با اشاره به اینکه موثرترین راه مقابله با هجمه ها و توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب ولایت مداری و ترویج فرهنگ ولایت در جامعه است، گفت: رهنمودها و بیانات رهبر معظم انقلاب و تبیین و تشریح بیانانت ایشان در جامعه می تواند بصیرت و هوشیاری آحاد جامعه را برای مقابله با هجمه های دشمنان به همراه داشته باشد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha