جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
راهیان نور / مناطق عملیاتی جنوب از نگاه عکاسان خبرگزاری حوزه

حوزه/ حجت‌الاسلام عباس پور، گفت: این مناطق بوی خدا را می‌دهند و زرق‌وبرق دنیایی در اینجا ارزشی ندارد و هر جا که زرق‌وبرق‌های دنیایی در آن ارزش نداشته باشد بوی خدا می‌گیرد و وقتی جایی بوی خدا گرفت، امام زمان(عج) در آنجا حضور خواهد یافت؛ پس بیا که شهدا منتظرت هستند.

حجت‌الاسلام مرتضی عباسی پور، روحانی کاروان راهیان نور دانشجویی لرستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خوزستان، در رابطه با اثرگذاری کاروان‌های راهیان نور گفت: رمز اثرگذاری جبهه این است که وقتی شهدا دیدند جوانان از امام زمان جدا و غافل شدند خودشان را به آن‌ها نشان دادند تا جوانان را به سمت جبهه بکشانند و متحول کنند.

وی با بیان اینکه شهدا انقلاب درونی در جوانان ایجاد می‌کنند، گفت: تأثیری که شهدا می‌گذارند خیلی زیاد است به‌طوری‌که یک انقلاب درونی در جوانانی که عازم مناطق عملیاتی می‌شوند، به وجود می‌آورند.

حجت‌الاسلام عباس پور، در ادامه افزود: این مناطق بوی خدا را می‌دهند و زرق‌وبرق دنیایی در اینجا ارزشی ندارد و هر جا که زرق‌وبرق‌های دنیایی در آن ارزش نداشته باشد بوی خدا می‌گیرد و وقتی جایی بوی خدا گرفت امام زمان(عج) در آنجا حضور خواهد یافت، پس بیا که شهدا منتظرت هستند.

این روحانی کاروان راهیان نور تصریح کرد: این شهدا خدا را باور کردند و در این مناطق با دعوت می‌آییم و اول باید لیاقت در خودمان ایجاد کنیم تا شهدا ما را دعوت کنند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha