سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
براتی

حوزه/ معاون امور استان های ستاد عالی کانون های مساجد کشور گفت: ساماندهی و شبکه سازی فضای مجازی رویکرد ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از خرم آباد، حسین براتی، امروز در همایش گرامیداشت کانون های فرهنگی هنری مساجد در تالار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش بسزایی در تربیت نسلی مومن و انقلابی دارند، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با اجرای برنامه های محوری و انقلابی همیشه در خنثی سازی توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب در جامعه رسالت خود را ایفا کرده اند.

وی با اشاره به اینکه توجه به نسل جوان و برنامه ریزی برای تربیت نسلی مومن و انقلابی برای خدمت در نظام اسلامی از رویکردهای محوری کانون های فرهنگی هنری مساجد است افزود:توجه به مقوله کودک و نوجوان از دیگر بخش های مورد تاکید ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد است .

معاون امور استان های ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه تربیت، نگاهداشت و جذب یکی دیگر از رویکردهای ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد است، ادامه داد: ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد بیش از هفت محور جهت تحقق دغدغه های رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم تبیین کرده است .

براتی با بیان اینکه توجه جدی به عرصه فضای مجازی از دیگر رویکردهای محوری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد است خاطر نشان کرد: ساماندنی و شبکه سازی فضای مجازی از رویکردهای محوری ستاد عالی در سال های اخیر است .

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در عرصه فضای مجازی، بیان داشت: در برنامه ریزی های به عمل آمده در ستاد عالی بر توجه بیشتر به دغدغه معظم له در این خصوص تاکید شده است .

معاون امور استان های ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به اینکه هنر ابزاری برای انتقال ارزش ها و جذب نوجوانان و جوانان به مساجد است، گفت: سرود سنبل هنر است و امسال اجرای گروه سرود40 هزار نفری اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد از برنامه های ستاد در راستای تقویت هنر در کانون های فرهنگی هنری است.

براتی در پایان گفت: توجه به مبحث خانواده از دیگر مباحثی است که در دستور کار ستاد عالی کانون های مساجد کشور است و برای استحکام نهاد خانواده برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha