شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام ابراهیمی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قزوین گفت: اگر در جامعه اسلامی شایسته ترین ها را برای برخی مسئولیت ها انتخاب کنند، اشتباهات به حداقل رسیده و جامعه در مسیر رشد و تعالی قرار خواهد گرفت.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  مجید ابراهیمی، عصر امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین، گفت: فردی چنانچه در جامعه اسلامی عهده دار مسئولیتی می شود، باید اصلح بوده و از تمامی وظایف آن مسئولیت اطلاع کامل و کافی داشته باشد.

 وی اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی افرادی را در مسئولیت های مختلف قرار می دهند که توانایی آن کار را به نحو شایسته داشته باشند.

حجت الاسلام ابراهیمی بیان کرد: مسئولین باید مدیران کاربلد و متخصص را در مسئولیت های مهم قرار دهند، چرا که برای توسعه و پیشرفت کسور به مدیران با تجربه و کاردان بیش از پیش نیازمندیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در اداره کل حفظ  آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قزوین، بیان کرد: اگر در جامعه اسلامی شایسته ترین ها را برای برخی مسئولیت ها انتخاب کنند، اشتباهات به حداقل رسیده و جامعه در مسیر رشد و تعالی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha