جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 شیخ حسن الصفار روحانی شیعه عربستانی

حوزه/ شیخ حسن الصفار روحانی شیعه عربستانی طی سخنانی مردم جامعه را به استفاده از تجربه صاحب نظران و رجوع به آنان دعوت کرد و یاد آور شخصیت ارزشمند سید حسن العوامی از فعالان شیعه عربستانی شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ حسن الصفار روحانی شیعه عربستانی طی سخنانی مردم جامعه را به استفاده از تجربه صاحب نظران و رجوع به آنان دعوت کرد و یاد آور شخصیت ارزشمند سید حسن العوامی از فعالان شیعه عربستانی شد.

شیخ صفار اشاره کرد: جامعه موفق و آگاه، جامعه ای است که مسئولان و رهبران خود را از میان افراد صاحب نظر انتخاب کرده و از تجربه و دانش آنان استفاده می کند.

وی افزود: صاحب نظران کسانی هستند که دلسوز جامعه و مشکلات آن بوده و در کنار مسئولیت پذیری در خدمت به جامعه، از دانش و تجربه بهره مند هستند.

روحانی شیعه عربستان به شخصیت سید حسن العوامی فعال اجتماعی شیعه و وکیل دادگستری عربستان که هفته گذشته رحلت کرد، اشاره نمود و گفت: جامعه ما هفته گذشته یک شخصیت ملی و اجتماعی را از دست داد که در قبال مسائل دین، جامعه و وطن نظرات راسخ و موضع گیری هایی مسئولیت پذیرانه داشت.

شیخ صفار، سید العوامی را نمونه یک شخصیت اجتماعی و مسئولیت پذیر توصیف کرد و گفت: سید العوامی برای مطالبه خدمات اجتماعی و حل مشکلات و نیاز های شهروندان نامه ها نوشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha