سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
شیخ محمد حسین مفتی فلسطین

حوزه/ شیخ محمد حسین مفتی اعظم قدس و فلسطین بازداشت نگهبانان مسجد الاقصی و رهبران دینی و سیاسی فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و آن را اقدامی نژاد پرستانه دانست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ محمد حسین مفتی اعظم قدس و فلسطین بازداشت نگهبانان مسجد الاقصی و رهبران دینی و سیاسی فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و آن را اقدامی نژاد پرستانه دانست.

وی افزود: اقدام وحشیانه و متجاوزانه در راستای سیاست تروریسم نژادپرستانه است که علیه فلسطینی ها و مقدسی ها(مسیحیان فلسطین) انجام می گیرد، تا مانع مقابله آن ها با اشغالگری رژیم و یهودی سازی شهر و مقدسات آن شود.

شیخ حسین با بیان اینکه مقدسی ها (مسیحیان فلسطین)، مبارزه با نیرو های اشغالگر اسرائیلی را که تلاش می کند وضعیت جدیدی در قدس به وجود آورد ادامه می دهد، اشاره کرد: تجاوز های رژیم علیه مقدسی ها، هرگز آن ها را در محافظت از مسجدالاقصی تسلیم نخواهد کرد.

مفتی فلسطین تصریح کرد: تداوم فشار اشغالگران علیه مقدسی ها و افزایش تجاوز علیه مقدسات، نسبت از وخامت اوضاع در قدس و فلسطین خبر می دهد، اما باید توجه داشت که قدس و پیرامون آن متعلق به مسلمانان است و کوتاهی در حق قدس، به معنی کوتاهی و تقصیر در اعتقادات است.

جامعه بین المللی از ملت فلسطین و مقدسات آن حمایت کند

شیخ محمد حسین از جامعه بین المللی خواست در کنار ملت فلسطین، مقدسات و شخصیت های دینی و ملی آن بایستد و به محکومیت و تقبیح کردن اکتفا نکند.

وی مسلمانان سرتاسر جهان را به حضور بیش از پیش در مسجد الاقصی و جلوگیری از وقوع اوضاع جدید دعوت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha