جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام جباری

حوزه/ حجت الاسلام جباری گفت: باید در ماه رجب چنان عمل کنیم که فردای قیامت وقتی ملائک ندای "اَین الرجبیون" سردادند ما هم بتوانیم به لشکر رجبیون ملحق شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام علی جباری، شامگاه شنبه در مراسم شب شهادت امام هادی(ع) که در مسجد جامع تکاب برگزار شد، اظهار داشت: با اینکه همه زمان‌ها مختص خدای متعال است، اما برخی زمان‌ها از ویژگی‌های خاصی برخوردارند که ماه رجب، شعبان و رمضان از جمله آنهاست، حتی در عصر جاهیلیت هم مردم حرمت ماه رجب را به عنوان یک ماه عبادی حفظ می‌کردند.

وی ادامه داد: دین مبین اسلام سفارش‌ها و اعمال خاصی را در ماه رجب توصیه کرده که انجام آن‌ها موجب مغفرت و سعادت انسان می‌گردد، نماز ماه رجب، دعا و اذکاری که در مفاتیح بیان شده، هزار مرتبه ذکر لا اله الا الله و... از اعمال عبادی ماه مبارک رجب است.

استاد مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) تکاب بیان داشت: رجب ماه آمادگی مؤمنین برای ماه شعبان و رمضان است و باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا بتوانیم توشه خود را در این ما به نحو احسن جمع کنیم.

حجت الاسلام جباری اضافه کرد: باید در ماه رجب چنان عمل کنیم که فردای قیامت وقتی ملائک ندای "این الرجبیون" سردادند ما هم بتوانیم به لشکر رجبیون ملحق شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha