پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
راهیان نور / مناطق عملیاتی جنوب از نگاه عکاسان خبرگزاری حوزه

حوزه/ یعقوب لو، راهیان نور پتانسیلی برای تقویت روحیه خودباوری جوانان دانست و گفت: راهیان نور یک ابزاری برای هدایت فکری جامعه به‌ویژه قشر جوان است که موجب تقویت روحیه خودباوری و اتکا به معارف دینی برای پیش برد اهداف زندگی می‌شود.

رقیه یعقوب لو، طلبه جامعه الزهراء استان قم، پس از بازدید از مناطق عملیاتی جنوب، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، اتحاد در جبهه فرهنگی انقلاب را یک اصل دانست و تصریح کرد: اتحاد و هماهنگی در انجام فعالیت‌های فرهنگی می‌تواند موجبات ظهور حضرت حجت(عج) را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه یکی از وصیت‌های شهدا، توجه به فریضه «امر به معروف و تذکر لسانی» است، گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری تذکر لسانی یا همان امر به معروف باید با زبانی نرم و لطیف صورت گیرد.

راهیان نور پتانسیلی تقویت روحیه خودباوری جوانان است

این طلبه جامعه الزهرا(س)، با بیان اینکه سفرهای راهیان نور می‌تواند موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی شود، افزود: رهبر معظم انقلاب در یکی از سخنانشان بیان می‌کنند که راهیان نور به‌تنهایی، مقابل همه هجمه‌های دشمن ایستاده است؛ یعنی راهیان نور یک ابزاری برای هدایت فکری جامعه به‌ویژه قشر جوان است که موجب تقویت روحیه خودباوری و اتکا به معارف دینی برای پیش برد اهداف زندگی می‌شود.

آشنایی با سبک زندگی جهادی در راهیان نور

یعقوب لو، یکی از ظرفیت راهیان نور را تقویت اقتصاد مقاومتی دانست و با بیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور ناشی از عملکرد ضعیف دولتمردان است، گفت: به عقیده من تا حمایت و هم‌زبانی مردم در اجتماع ایجاد نشود، نخواهیم توانست بر گرانی بی حد و اندازه بازار، کنترل داشته باشیم! امروز مردم در راهیان نور شرکت می‌کنند تا سبک زندگی جهادی شهدا را بیاموزند! همان شهدایی که در اوج تحریم بر سخت‌ترین مشکلات فائق آمدند.

این طلبه جامه الزهرا(س)، چهل ساله شدن انقلاب را نشان دهنده قدرت برتر جمهوری اسلامی ایران در منطقه دانست و تصریح کرد: عملکرد دشمن بیانگر آن است که کارها و رفتارشان بر اساس منطق نیست و صرفاً می‌خواهند قدرت پوشالی خودشان به رخ دیگران بکشند، اما در عمل نمی‌توانند آسیبی به ملت ایران بزنند.

وی در پایان محیط مدارس را در تربیت نوجوانان مؤثر دانست و گفت: مدارس و دانشگاه‌های کشور باید تبدیل به محیط فرهنگی-تربیتی شود.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha