پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ آیت الله موسوی جزایری، گفت: إن‌شاءالله قصد دارم برنامه‌ریزی‌های جدیدی انجام دهم و با استفاده از ظرفیت کارشناسان دانشگاهی و حوزوی صاحب‌نظر، به مردم خوزستان از حیث محرومیت‌زدایی و تقویت مدارس علمیه، خدمت کنم.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در پاسخ به این سؤال که «برنامه آتی حضرت‌عالی پس از استعفا از سمت نمایندگی ولی‌فقیه و امامت جمعه اهواز، چیست؟»، اظهارداشت: برمی‌گردم به کارِ مرحوم پدرم! انجام کارهای حوزوی و تولیت امور دینی خوزستان. إن‌شاءالله....

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه یکی از برنامه‌ها و اهداف کلانی که در نظر دارم، محرومیت‌زدایی از چهره استان است، گفت: إن‌شاءالله قصد دارم برنامه‌ریزی‌های جدیدی انجام دهم و با استفاده از ظرفیت کارشناسان دانشگاهی صاحب‌نظر، به مردم خوزستان از حیث محرومیت‌زدایی، خدمت کنم.

آیت الله موسوی جزایری، با بیان اینکه تقویت حوزه‌های علمیه، همواره مد نظرم بوده، اظهار کرد: با همفکری کارشناسان حوزوی، مدارس علمیه را بیش از پیش تقویت و سطح علمی خوزستان را با اجرای برنامه‌های جدید، ارتقا خواهیم داد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پایان تصریح کرد: در خوزستان خواهم ماند و تا توان دارم به مردم خدمت می‌کنم.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ------------------- IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
    0 0
    درباره استعفای آقای قرائتی تحقیق کردید؟