شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فریدن

حوزه/ جلسه اولیاء و اساتید با موضوع «تاثیر همراهی و خانواده ی طلاب در موفقیت آنان، در مدرسه علمیه الزهراء(س) فریدن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام اسمعیل سیاوشی امام جمعه داران و رئیس هیأت امنای مدرسه علیمه الزهراء(س) فریدن در این نشست، گفت: ضرورت حمایت و توجیه اولیای طلبه ها لازم است اولیاء بدانند که طلبه ها چه ارزشی دارند و برای رسیدن به موفقیت آنها باید برنامه ریزی کنند.

وی افزود: حضور اولیاء در این جلسات نشانه اهمیت و احترام به طلبه است و پیامبر(ص) به حضرت زهرا(س) می فرماید:«فداها ابوها؛ پدرت به فدایت: و همچنین می فرماید: تو مادر پدرت هستی، یعنی تو به جای مادرم  هستی، و این به این دلیل است که حضرت زهرا(س)، حضرت زینب(س) و حسنین را تربیت نمودند.

امام جمعه داران گفت: کسی که ازدواج می کند، شوهرش باید تکیه گاه او باشد و برایش ارزش قائل شود و همسرش  احساس کند که در سختی ها و مشکلات شوهرش مشاور و تکیه گاه او می باشد.

وی اظهار کرد: طلبه ها در خانه باید احساس عزت و سربلندی کنند، امام زمان(عج) می فرماید: خدایا آنانی را که برای یاری دین من قدم برمی دارند آنها را حمایت کن.

حجت الاسلام سیاوشی در پایان گفت: کمک اولیاء طلاب در برنامه ریزی و درس خواندن آنها تأثیرگذار است و اولیاء باید بدانند که طلبه ها در مدرسه چه می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha