پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
روحانیون راهیان نور

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی نقش روحانیت را در کاروان‌های راهیان نور دانشجویی مهم قلمداد کرد و گفت: روحانیون کاروان های راهیان نور در تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی نقش اساسی دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام اسلام محمدزاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی، صبح امروز در جلسه توجیهی روحانیون کاروان‌های راهیان نور دانشجویی استان بیان داشت: حضور آحاد مردم به ویژه دانشجویان در کاروان‌های راهیان نور، فرصتی مغتنم برای آشنایی آن‌ها با ارزش های انقلاب و روحیه ایثار و شهادت است.

وی با تأکید بر اینکه روحانیون کاروان‌های راهیان نور نقشی مهم بر عهده دارند، گفت: روحانیون کاروان های راهیان نور در تبیین اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا نقش اساسی دارند و باید با همت و تلاش نسبت به این مهم اقدام کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه ولایت فقیه و حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب از مولفه‌های اصلی قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد، گفت: مردم بصیر و همیشه حاضر در صحنه کشورمان در طول چهل سال عمر پر برکت انقلاب اسلامی، توطئه‌های دشمنان را با شکست مواجه ساخته‌اند و به این رسالت خود نیز ادامه خواهند داد.

حجت‌الاسلام محمدزاده در بخش دیگری از صحبت‌هایش یادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامی درصدد هستند، تا با القای نا امیدی در بین مردم و جوانان و ایجاد مشکلات اقتصادی، آنها را نسبت به آرمان‌های خود بی تفاوت نموده و اهداف شوم خود را در جامعه پیاده نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha