جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
با حکم مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان:

حوزه/با حکم مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان خانم حلاجی به عنوان سرپرست جدید مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه سلام الله علیها شهرستان گرگان معرفی و از تلاش های خانم میبدی مدیر سابق تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم حسینی واعظ در مراسم تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه سلام الله علیها گرگان، ضمن تشکر از زحمات و تلاش های خانم میبدی در دوران مسئولیت و آرزوی توفیق در دیگر عرصه های فعالیت برای ایشان گفت: نوع مسئولیت مهم نیست بلکه مسئولیت را به نحو احسن انجام دادن مهم است، لذا در حوزه های دیگر مدیریتی برای خانم میبدی آرزوی موفقیت داریم.

وی، خانم ربابه حلاجی را به عنوان سرپرست مدرسه معرفی نمود و تصریح کرد: رسیدن به موفقیت و قله های پیشرفت، نیازمند همکاری همه مسئولین، اساتید و طلاب است، امیدواریم که با تربیت طلاب با اخلاق و مستعد در زمینه های تبلیغی و پژوهشی روز به روز شاهد بالندگی و رشد هر چه بیشتر مدارس علمیه خواهران باشیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که ماه های رجب و شعبان مقدمه ای برای ورود به ماه مبارک رمضان است، گفت: هر ماه بطن و ظرفیت خاصی دارد و در ماه رجب بنابر فرمایش حضرت رسول(ص) رحمت الهی همانند نهر جوشان بر بندگان الهی نازل می شود، لذا باید از این ماه بیشترین بهره را برد.

وی با اشاره به این که ادعیه وارده در ماه رجب سرشار از نکات عالی و مضامین بلند است، تصریح کرد: قرائت دعای «یا من أرجوه لکل خیر» که بعد از هر نمازی در ماه رجب توصیه شده، در واقع طلب خیر کثیر از خداوند در مقابل اعمال اندک و ناچیز انسان است.

مدیرحوزه علمیه خواهران استان گلستان با بیان این که دعا کردن و خواستن را باید از معصومین آموخت، تاکید کرد: سرتاسر عالم هستی مملو از نعمت و برکت الهی است که خداوند بدون مسئلت و درخواستش به بندگان خویش عطاء کرده است، چه بندگانی که او را می شناسند و چه انسان هایی که او را نمی شناسند.

وی ادب دعا را شرط نگذاشتن برای خدا دانست و افزود: انسان به خوب و بد بودن امور آگاهی ندارد، لذا وقتی از بزرگی مثل خدا درخواست و مسألت می شود، همه خوبی ها و خیرات دنیا و آخرت را باید خواست و دفع تمامی شر دنیا و آخرت را تقاضا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha