جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سرهنگ شیخ حسنی

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین گفت: در برگزاری راهیان نور علاوه بر همه نکات ایمنی و امنیتی، اهتمام بر مردمی کردن این حرکت بزرگ بوده، چون معتقدیم راهیان نور امتداد دفاع مقدس است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سرهنگ محسن شیخ حسنی، ظهر امروز در جلسه ستاد راهیان نور شهرستان قزوین که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: امام خمینی(ره) فرمودند هرگاه حرکتی کردید که دشمنان ناراحت شدند بدانید کار شما صحیح است؛ امروز حرکت عظیم راهیان نور باشکوهتر از سالهای گذشته برگزار می شود و دشمنان از همین حرکت اقشار مختلف مردم ترس و وحشت دارند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان قزوین تصریح کرد: راهیان نور در ابعاد فرهنگی و معنوی تأثیرگذار است، چرا که امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی هجمه سنگینی را علیه این مسیر نورانی و ارزشمند به وجود آورده اند و می خواهند این حرکت ماندگار را کمرنگ نمایند.

شیخ حسنی بیان کرد: وقتی مردم حماسه های دفاع و از خود گذشتگی رزمندگان را از راویان می شنوند و صحنه ها را از نزدیک می بینند، موجب افزایش روحیه مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم و استکبار و متجاوزین می شود.

وی به برنامه های قرارگاه راهیان نور شهرستان قزوین پرداخت و بیان کرد: امسال بیش از 1000 نفر در قالب کاروان های راهیان نور مختلف ثبت نام کرده اند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان قزوین عنوان کرد: قرارگاه راهیان نور به صورت مردم محور برنامه های خود را اجرا می کند و همان گونه که در دفاع مقدس تمام آحاد مردم برای مقاومت در برابر متجاوزان مشارکت داشتند، در برگزاری راهیان نور هم علاوه بر همه نکات ایمنی و امنیتی، اهتمام بر مردمی کردن این حرکت بزرگ بوده، چون معتقدیم که راهیان نور امتداد دفاع مقدس است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha