جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیام تبریک امام جمعه ارومیه به رئیس دستگاه قضا

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه از سوی رهبر معظم انقلاب را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، طی پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی را به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.

متن پیام تبریک بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی

سلام علیکم

انتخاب و انتصاب حضرتعالی بعنوان ریاست قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران ، نشان از حسن اعتماد مقام عظمای ولایت نسبت به حضرتعالی سرمایه ارزشمندی است که جایگاه ممتاز جنابعالی را در ایجاد تحول در قوه قضائیه و عملی ساختن منویات عالمانه و دلسوزانه آن قائد عظیم الشأن، برجسته و نمایان می‌سازد.

بدون تردید ، توانمندی و شایستگی حضرتعالی و اشرافیت کامل به مباحث فقهی و حقوقی درکنار تجارب مدیریتی در سنگر های مختلف و مهم قوه قضائیه که با طراوت و اخلاص در خادمی بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) عجین گشته است ، نوید موفقیت و کارآمدی جنابتان را در عمل به منویات و مطالبات مقام معظم رهبری و بسط‌ عدالت‌ واجرای احكام‌ نوراني‌ اسلام‌ تا ایجاد تحول در دستگاه قضا و آغاز دورانی مقتدر و در طراز انقلاب اسلامی را می‌دهد.

اینجانب ضمن تبریک و دعای خیر ، دوام توفیق و سربلندی جنابعالی را در این مسئولیت خطیر تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تبعیت از مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

سید مهدی قریشی

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha