پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علی عبودی

حوزه/ مسئول دفتر روابط سیاسی کتائب حزب‌الله در ایران گفت: هدف این دفتر رسیدن به حاکمیت اسلام است ؛ در کتائب حزب‌الله اعتقاد داریم که ولایت فقیه بهترین شیوه حکومت داری اسلامی است و تاسیس جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» علی عبودی ظهر امروز در نشست خبری با رسانه های قم که در دفتر کتائب حزب‌الله عراق در قم برگزار شد، گفت: کتائب حزب‌الله یک گروه جهادی با اعتقاد به اسلام ناب محمدی بود که به مبارزه با ظالمان و یاری رساندن به مظلومان معتقد است، کتائب حزب‌الله در سه محور جهادی، فرهنگی و سیاسی فعالیت می‌کند.

مسئول دفتر روابط سیاسی کتائب حزب‌الله در ایران افزود: هدف این دفتر رسیدن به حاکمیت اسلام است همان هدفی که انبیا دنبال می‌کردند، در کتائب حزب‌الله اعتقاد داریم که ولایت فقیه بهترین شیوه حکومت داری اسلامی است و تاسیس جمهوری اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) بود.

عبودی با اشاره به فعالیت‌های دفتر روابط سیاسی کتائب حزب الله در ایران گفت: فعالیت‌های این دفتر در دو محور سیاسی و ارتباطات است، یعنی دفتر علاوه بر شخصیت‌های سیاسی، با شخصیت‌های حوزوی، دفاتر مراجع تقلید و اقشار مختلف در ایران ارتباط دارد.

وی تاکید کرد: سعی می‌کنیم که با مراکز اجتماعی در ایران ارتباطات خوبیداشته باشیم؛ در زمینه اجتماعی هم به دنبال برگزاری مراسمی با عنوان شهدای کتائب حزب‌الله در ایران برای تقدیر از خانواده‌های شهدا هستیم.

مسئول دفتر روابط سیاسی کتائب حزب‌الله در ایران خاطر نشان ساخت: این گروه جهادی در کنار همه فعالیت های خود، فعالیت رسانه ای نیز دارد، همچنین مدرسه علمیه ای به نام ولایت توسط گروه کتائب حزب‌الله در نجف تاسیس شده است؛ این گروه مراکز فرهنگی در نقاط مختلف عراق دارد و این مراکز به مسائل فرهنگی، اعتقادی و علمی می‌پردازند.

وی در پایان گفت: کتائب حزب‌الله یک دفتر سیاسی در بغداد دارد و زیرنظر این دفتر، دفتر روابط سیاسی کتائب حزب‌الله در شهر قم مشغول به فعالیت است. وظیفه دفتر سیاسی این گروه موضع گیری در برابر رویدادهای سیاسی در عراق، منطقه و جهان است.

 

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha