جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نظامیان اسرائیل یک جوان فلسطینی را در نزدیکی جریکو به شهادت رساندند

حوزه/ یک جوان ۲۲ ساله فلسطینی هنگام عبور از یک ایست بازرسی در شهر جریکو در کرانه باختری رود اردون با شلیک گلوله های نظامیان صهیونیستی به شهادت رسید.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری«حوزه» به نقل از imemc، نظامیان اسرائیلی سحرگاه امروز یک مرد جوان فلسطینی را هنگامی که با اتومبیلش از ایست بازرسی در شهر جریکو در کرانه باختری رود اردن می گذشت به شهادت رساندند.

به گفته منابع پزشکی، سلامه صلاح کعبنا 22 ساله درحالی با وسیله نقلیه از یک ایست بازرسی در جاده 90 در حال عبور بوده،  به ضرب گلوله  مستقیم نظامیان پست به شهادت رسیده است.

در این میان منابع اسرائیلی مدعی شده اند که  نظامیان درحال بازرسی یک اتومبیل فلسطینی بوده اند که یک اتومبیل دیگر با سرعت از راه رسیده و هنگامی که به وی دستور ایست داده اند توقف نکرده و با شلیک متعدد گلوله وی را به شدت مجروح کرده اند که دقایقی بعد در اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.

به علاوه نظامیان اسرائیلی مدعی شدند که دو فلسطینی دیگر در اتومبیل بوده اند که موفق به فرار شده اند. جوان فلسطینی کشته شده اهل منطقه فیصل در روستای در روستای العوجا در نزدیکی جریکو بوده است.

لازم به ذکر است نظامیان اسرائیل در نقاط مختلف سرزمین های اشغالی اقدام به نصب ایست های بازرسی کرده و اتومبیل های متعلق به فلسطینیان را به بهانه های مختلف متوقف ساخته، آن ها را مورد بازرسی قرار داده و با کمترین بهانه ای اقدام به شلیک برای کشتن می کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha