جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ حضور آیت الله موسوی اصفهانی در جمع دانشجویان معترض به fatf در مسجد جامع همدان

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردمی که در تمام صحنه ها حضور دارند و امتحان خود را پس داده اند امروز از مسئولانی که به قیمت خون شهدا روی کار آمده اند این انتظار را دارند تا به مشکلات موجود رسیدگی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت چهلمین سالروز درگذشت آیت الله آخوند با تاکید بر لزوم قدر دانی از علما، گفت: امروز جامعه نیازمند آشنایی با این شخصیت های والای علمی و معنوی است.

وی افزود: در این مراسم ما در کنار گرامیداشت آیت الله آخوند همدانی از همه کسانی که راه انبیا را ادامه می دهند و در ترویج دین اسلام تلاش می کنند سپاسگذاری خواهیم کرد.

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به انتصاب حجت الاسلام و المسلمین شعبانی به عنوان نماینده جدید مقام معظم رهبری در استان همدان، خاطرنشان کرد: آیت الله طه محمدی در طول 15 سال حضور خود در جایگاه نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه در برافراشتن پرچم انقلاب تلاش های بسیاری کرده اند که قدر دان ایشان هستیم.

وی تصریح کرد: ان شاءالله در جمعه این هفته نیز با حضور حداکثری، حمایت خود را از نماینده جدید ولی فقیه در استان اعلام می کنیم و از بیانات ایشان استفاده کافی را خواهیم برد.

مدیر حوزه علمیه استان همدان با اشاره به آن که حوزه های علمیه همواره پشتیبان رهبر معظم انقلاب هستند یادآور شد: در همین مسجد جلسه ای با شکوه با حضور اقشار مختلف مردم در پشتیبانی از رهنمودهای حضرت اقا در خصوص لوایح استعماری برگزار شد و در زمینه گام دوم انقلاب نیز قدم های بسیاری برداشته شده است.

وی خاطر نشان کرد: مردم همدان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز نشان داده اند که همواره در تمام صحنه های حساس حضور حداکثری داشته و دارند و تا جایی که در تشییع سردار حسین همدانی رهبر معظم انقلاب از مردم همدان تقدیر کردند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری به مشکلات معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: مردمی که در تمام صحنه ها حضور دارند و امتحان خود را پس داده اند امروز از مسئولانی که به قیمت خون شهدا روی کار آمده اند این انتظار را دارند تا به مشکلات موجود رسیدگی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha