پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نخستین روز درهای باز در مسجد اسلیفورد انگلستان برگزار شد

حوزه/ به گفته بانیان مسجد اسلیفورد در انگلستان، نخستین روز درهای باز این مسجد، با استقبال قابل توجهی از سوی مردم مواجه شده و نمایندگان شورا، پلیس و حتی کشیشان کلیساها و نمایندگان سازمان های خیریه محلی نیز در میان بازدیدکنندگان حضور داشتند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری«حوزه» به نقل از sleafordstandard، نخستین روز درهای باز در مسجد شهر اسلیفورد در ناحیه میدلند شرقی انگلستان با استقبال بازدیدکنندگان روبرو شد.

درحالی 250 مسجد و مرکز اسلامی روز یکشنبه در مراسم «از مسجد من بازدید کن» که در سرتاسر انگلستان برگزار شد شرکت کردند، برای نخستین بار از جامعه محلی متعلق به ادیان و فرهنگ های مختلف در شهر اسلیفورد دعوت شد تا ضمن بازدید از مسجد، سئوالات شان را درباره دین اسلام بپرسند و درک بهتری از دین اسلام و تعالیم اسلامی به دست بیاورند.

یکشنبه بعد از ظهر، نمایشگاه هایی برپا شده و جامعه اسلامی به صرف چای و قهوه در سالن نمازخانه، در تور آشنایی با مسجد شرکت کردند.

ندیم عزیز یکی از اعضای انجمن اسلامی اسلیفورد گفت: جمعیت قابل توجهی آمدند بیش از انتظارمان و به مدت سه ساعت و نیم سرمان را شلوغ کرده بودند.

وی ضمن تشکر از کسانی که داوطلبانه به راه اندازی این رویداد کمک کرده بودند، ابراز امیدوای کرد که نشست سال آینده با حضور بیشتری نیز برگزار شود.

عزیز گفت: نمایندگان شورا، پلیس و حتی کشیشان کلیساها و نمایندگان سازمان های خیریه محلی نیز در میان بازدیدکنندگان حضور داشتند. و سئوالات متنوعی از ما می پرسیدند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha