چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله طبرسی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران با صدور پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی از سوی مقام معظم رهبری به سمت رئیس قوه قضائیه را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، با صدور پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی از سوی مقام معظم رهبری، به سمت رئیس قوه قضائیه را تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛ نظر به انتصاب شایسته جنابعالی به ریاست قوه قضائیه از سوی مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بر خویش فرض می‌دانم تا به پاس شایسته‌سالاری و عدالت گستری صیانت از حقوق مردم و صاحبان حق، انتصاب شما را به دلیل شناخت طولانی مدت حقیر از منش و روش مدیریتی و درایت حضرتعالی در کلیه مسئولیت های محوله از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، به شما تبریک گفته و صمیمانه برای تکرار توفیقات گذشته در این مسئولیت مهم طلب خیر نمایم.

 استحضار دارید کرسی قضاوت و دغدغه استقرار عدالت از اولویت‌های رهنمودهای مقام معظم رهبری در حکم جنابعالی بوده و اینجانب به نمایندگی از مردم مازندران انتظار جدیت بیشتر آن جناب در عملیاتی شدن تمامی رهنمودهای حکیمانه معظم له را دارم. موفق و موید باشید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha