جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار با ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با امام جمعه بیرجند

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز دنیا در خفقان قرار دارد، اما همگان شاهدیم که در اربعین حسینی که تنفس آزادی است، شیعه و غیر شیعه، مسلمان و غیر مسلمان و حتی یهودی کم نمی گذارند و حضوری شکوهمند دارند، و این عشق و علاقه نسبت به دیگر ائمه نیز وجود دارد.

به گزارش خبرنگار«حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، امشب در دیدار با ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تسلیت شهادت امام هادی(علیه السلام) به تمامی مسلمانان جهان، اظهار کرد: از ویژگی های ائمه اطهار(ع) این است که دوست و دشمن کمالات آن ها را نمی توانستند انکار کنند و اکنون نیز نمی توانند.

وی با اشاره به ولادت حضرت علی(ع) در ماه رجب، تصریح کرد: هر انسان آزاده و دارای اندیشه و فکر آزاد، به هر میزانی که نسبت به حضرت علی(علیه السلام) شناخت داشته باشد، به آن حضرت اظهار ارادت می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز در شرایط آخر الزمانی قرار داریم، گفت: امروز دنیا در خفقان قرار دارد، اما همگان شاهدیم که در اربعین حسینی که تنفس آزادی است، شیعه و غیر شیعه، مسلمان و غیر مسلمان و حتی یهودی کم نمی گذارند و حضوری شکوهمند دارند، و این عشق و علاقه نسبت به دیگر ائمه نیز وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی عنوان داشت: مدعی های امروز بر سر مسائل مادی ادعا دارند، اما بر سر علم، تقوا و ایمان مدعی وجود ندارد.

وی عنوان داشت: با همه دشمنی هایی که دشمنان علیه امام خمینی(ره) داشتند، اما در هنگام رحلت ایشان، تمامی پرچم های کشورها نیمه بر افراشته شد و این تأثیر امام راحل بر جوامع بین المللی را نشان می دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز دنیا می داند در زیر این آسمان، اگر گوش شنوایی وجود داشته باشد آن کسی که می تواند دنیا را نجات دهد، رهبر معظم انقلاب است.

 

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha