جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 484353
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱
اخبار

حوزه/ برگزاری دوره تربیت مربی کودک، حضور طلاب مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) تکاب در اردوی مشهد و ... از اخبار فرهنگی استان به شمار می روند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی حجت الاسلام اصغر جلالی، در مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت امام هادی(ع) که در مدرسه علمیه حضرت امام رضا(ع) شهرستان میاندوآب برگزار شد اظهار داشت: دشمن درس شیعه شناسی را به خوبی متوجه شده است و نقاط ضعف و قوت ما را یاد گرفته و بهتر می‌داند کجا را مورد حمله قرار دهد ما نباید از نقاط قوت خود غافل شویم و از قدرت نهفته در پیروی از مرام و منش اهل بیت(ع) که راه پیروزی و سعادت است  نباید غفلت کنیم.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) میاندوآب با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب بیان داشت: این بیانیه برگرفته از مکتب اهل بیت(ع) است که پیشرفت کشور در گرو عمل کردن به این بیانیه است.

برگزاری دوره‌های تربیت مربی کودک

دوره‌های تربیت مربی کودک و کلاس‌داری کودک ویژه طلاب سطح دو ارومیه با حضور حجج الاسلام منصور امامی ، اکبر نوروزنژاد و احدعباس زاده در مردسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه برگزار می‌شود، به شرکت کنندگان این دوره گواهی اتمام دوره صادر خواهد شد.

احیای طبیعت قدمی در راستای حفظ طبیعت است

حجت الاسلام وحید طالبی امام جمعه پلدشت در مراسم کاشت نهال با اشاره به اینکه احیای طبیعت قدمی در راستای حفظ طبیعت است، گفت: احیای طبیعت در راستای گردشگری بسیار مهم است و منطقه پلدشت بدلیل ظرفیت فوق العاده خود برای کشاورزی از موقعیت کشاورزی مناسبی برخوردار است.

زیارت امام رضا(ع) با تمام تواضع به جای آورده شود

حجت لااسلام وحید زائری مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) تکاب، در صحن رضوی در جمع طلاب این مدرسه که در اروی مشهد مقدس به سر می‌برند اظهار داشت: زیارت امام رضا(ع) باید با تمام تواضع و کمال ادب و رعایت آداب زیارت صورت گیرد چرا که زیارت حرم حضور یافتن در محضر معصوم است و در روایات وارد شده که هر کس امام رضا(ع) را زیارت کند حضرت در سه موضع، اعطا نامه عمل به دست صاحب عمل، هنگام عبور از صراط وهنگام سنجش اعمال به کمک وی خواهد آمد

وی در ادامه به روایتی از امام صادق(ع) اشاره کرد و بیان داشت: امام صادق(ع) می‌فرمایند، احدی از اولین و آخرین نیست مگر اینکه روز قیامت، محتاج شفاعت اهل بیت می‌باشد، زیارت امام رضا (ع) در سه ایام مستحب است که یکی از آن‌ها ماه رجب می باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha