شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید عباس حسینی پور، معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد

حوزه / معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد گفت: برنامه درسی مدارس علمیه یزد تا ۲۸اسفندماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام سید عباس حسینی پور، معاون آموزش حوزه علمیه استان در حاشیه آخرین جلسه معاونین آموزش مدارس علمیه یزد در سال 97 گفت: نمرات آموزشی 92 درصد از مدارس علمیه استان یزد در نیمسال اول سال تحصیلی جاری نسبت به نیمسال اول سال گذشته، رشد داشته که به همین جهت از زحمات معاونین آموزش مدارس قدردانی می شود.

وی در ادامه بیان داشت: به جهت استفاده بهینه از فرصت تابستان، مقرر شد مدارس از همین الان نسبت به برنامه ریزی دوره تابستانه اقدام کرده و بر اساس آئین نامه، تقویم آموزشی خود را تنظیم و جهت تصویب در شورای آموزش استان تا نیمه اردیبهشت ماه 98 به معاونت آموزش ارسال کنند.

حجت الاسلام حسینی پور در ادامه به تعطیلات نوروز اشاره کرد و گفت: برنامه های درسی می بایست تا روز 28 اسفند ماه ادامه داشته باشد و از آنجا که مدارس استان در بافت تاریخی قرار داد و در ایام عید، رفت و آمد در بافت تاریخی مشکلاتی را برای اساتید و طلاب ایجاد می کند لذا دروس حوزه علمیه استان یزد تا 13 فروردین ماه تعطیل می باشد که برخی از مدیران مدارس این امر را در تقویم آموزشی خود لحاظ کرده اند و از قبل برنامه ریزی های لازم جهت جبران دروس صورت گرفته است.

معاون آموزش استان یزد در پایان تصریح کرد: به جهت تکمیل کادر علمی مدارس برای سال تحصیلی آینده مقرر شد مدارس تا پایان اسفند ماه اعلام نیاز خود را به این معاونت ارسال کنند تا برنامه ریزی های لازم جهت اخذ مجوز تدریس یا ارتقاء حکم تدریس متقاضیان انجام شود.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه معاونین آموزش مدارس گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در مدرسه خود را درباره امر پذیرش سال آینده ارائه دادند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha