جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهرستان آبیک مستحق راه اندازی حوزه علمیه برادران است و باید این مسئله با جدیت پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، در دیدار دست اندرکاران حوزه علمیه خواهران شهرستان آبیک، به اهمیت راهیان نور پرداخت و گفت: راهیان نور رکن مهم فرهنگی است، چرا که می تواند انعکاس دهنده فرهنگ دینی، انقلابی و مدیریت جهادی و عنصری مهم در نهادینه سازی مفهوم جهاد در راه خدا و همچنین مقابله با توطئه های امروز استکبار جهانی و دشمنان داخلی وخارجی باشد.

وی در ادامه با اشاره به این که شهرستان آبیک شهدای والا مقامی تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده، افزود: خوشبختانه حوزه علمیه خواهران این شهر با همت و تلاش امام جمعه فقید مرحوم حجت الاسلام موسوی راه اندازی شد و جای حوزه علمیه برادران در این شهر خالی است که امیدواریم این امر توسط امام جمعه شهر زودی محقق شود.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز باید بیش از پیش در تقویت و گسترش حوزه های علمیه گام برداشته و بتوانیم به شبهات نسل جوان به خوبی پاسخگو دهیم.

حجت الاسلام میرامینی، امام جمعه آبیک نیز در این دیدار هم به اقدامات صورت گرفته بریا تاسیس حوزه علمیه برادران در این شهرستان اشاره کرد و گفت: جلسات مختلفی با مسئولین حوزه علمیه استان قزوین و دیگر بخش ها و نهادها در این زمینه داشته ایم و امیدواریم بتوانیم در این شهر برای جوانان علاقه مند به علوم حوزوی قدم هایی بر داریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha