جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سومین پیش‌نشست پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت

حوزه/ سومین پیش‌نشست پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت در قالب یک کمیسیون و با ارائه ۱۵ مقاله پژوهشگران جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، ریحانه حقانی عنوان کرد: سومین پیش‌نشست پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت از سوی معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا(علیهاالسلام) و با همکاری دبیرخانه همایش بین المللی دکترین مهدویت در جامعه الزهرا برگزار می‌شود.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: این پیش نشست در قالب یک کمیسیون تخصصی است که در آن، ۱۲ نفر از پژوهشگران جامعه‌الزهرا(علیهاالسلام) به ارائه مقالات خود می‌پردازند.

حقانی افزود: حجت‌الاسلام‌والمسلمین آیتی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر بخشی به نقد این مقالات و ارائه پیشنهادات می‌پردازند و خانم دکتر نجمه نجم دبیری علمی این کمیسیون را به عهده دارد.

وی یادآور شد: این پیش‌نشست،  روز چهارشنبه ۲۲ اسفند ساعت ۸ تا ۱۲ در سالن جلسات طبقه سوم پژوهشگاه حضرت معصومه علیهاالسلام برگزار می‌شود.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: حضور اساتید، پژوهشگران و طلاب جامعه‌الزهرا(علیهاالسلام) در این کمیسیون‌ها آزاد است و برای افرادی که در این کمیسیون شرکت کنند، گواهی حضور در کمیسیون تخصصی صادر خواهد شد.

حقانی با بیان اینکه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تا کنون دو پیش‌نشست در راستای برگزاری پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت برگزار کرده است، گفت: در نخستین پیش‌نشست پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت، حجت‌الاسلام‌ محمدصابر جعفری دبیر علمی همایش حضور داشت که به موضوع «مهدویت و چالش‌های پیش رو» پرداخت.

وی افزود: دومین پیش‌نشست جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در قالب سه کمیسیون«چالش مسئولیت‌گریزی»، «چالش یأس و ناامیدی» و «چالش گرایش به مدعیان دروغین مهدویت» تشکیل شد که در هر یک از این کمیسیون‌ها، چند نفر از شرکت‌کنندگان این همایش به ارائه مقالات خود پرداختند.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: همایش بین‌المللی دکترین مهدویت از سوی مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) و مرکز تخصصی موعود حوزه علمیه قم و با همکاری و مشارکت نهادهای علمی حوزوی از جمله جامعه‌الزهرا علیهاالسلام فروردین سال ۹۸ مصادف با ماه شعبان ۱۴۴۰ برگزار می‌شود.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha