چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نماینده مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز تعامل و ارتباط روحانیت با اقشار مختلف مردم باید بیشتر تقویت شود، گفت: در شرایطی که دشمن همه توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب به کار گرفته همراهی روحانیت با مردم می تواند سدی در برابر هجمه های دشمن علیه انقلاب باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، نشست روحانیان شهرستان قائمشهر، امروز با حضور نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری در این جلسه با اشاره به نقش روحانیت در رشد دینی و فرهنگی جامعه اسلامی، گفت: روحانیت همواره مدافع حقیقی دین و ارزش های اسلامی بوده است.

وی با بیان این که علما و روحانیت در طول تاریخ همواره در برابر انحراف و توطئه دشمنان ایستاده اند، افزود: هوشیاری و بصیرت روحانیت در یکصد سال اخیر عامل خنثی شدن بسیاری از توطئه های دشمنان بوده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که روحانیت هیچ گاه در برابر توطئه دشمنان سکوت نکرده اند، بیان داشت: روحانیت دفاع از دین و انقلاب را وظیفه اصلی خود می داند و در این عرصه همواره با قدرت حضور دارند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که اگر تلاش ها و مجاهدت های روحانیت با بصیرت نبود دشمن به اهداف خود در جامعه اسلامی دست پیدا می کرد، گفت: علیرغم تلاش گسترده دشمنان علیه دین و انقلاب، آنها هیچ گاه به اهداف خود دست پیدا نکردند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که روحانیت در صد سال اخیر همواره سرسلسله جنبان حرکت های بزرگ اجتماعی در جامعه بوده است، خاطرنشان کرد: نهضت انقلاب اسلامی به عنوان یکی از مهم ترین و بزرگترین نهضت های تاریخ با رهبری مرجعیت دینی و پرچم داری روحانیت آغاز و با حضور مردم به پیروزی رسید.

وی با بیان این که روحانیت همواره تلاش کرده تا به وظیفه و رسالت خود در برابر دین و انقلاب عمل کند، گفت: امروز که در دهه پنجم انقلاب قرار داریم روحانیت با اقتدار، پشتیبان انقلاب و اسلام ناب است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که شکست های متعدد دشمن از روحانیت موجب عصبانیت و تلاش برای تضعیف جایگاه این قشر اثرگذار جامعه اسلامی شده است، افزود: فشارها و تبلیغات دروغین هیچ گاه موجب نشده روحانیت از مسیر دفاع از انقلاب فاصله بگیرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز ایجاد فاصله میان مردم و روحانیت را یکی از توطئه های دشمن علیه روحانیت دانست و خاطرنشان کرد: حضور در صحنه روحانیت همواره عامل شکست توطئه های دشمنان علیه دین و انقلاب بوده است.

وی با بیان این که امروز تعامل و ارتباط روحانیت با اقشار مختلف مردم باید بیشتر تقویت شود، افزود: در شرایطی که دشمن همه توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب به کار گرفته همراهی روحانیت با مردم می تواند سدی در برابر هجمه های دشمن علیه انقلاب باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha