چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ هم اندیشی مدیران و کارکنان مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه

حوزه/ بیست و یکمین نشست مدیران میانی واحدهای ستادی در سال ۹۷عصر امروز در سالن آیت‌الله حائری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، بیست و یکمین نشست مدیران میانی واحدهای ستادی عصر امروز با حضور مدیران بخش‌های مختلف حوزوی در سالن آیت‌الله حائری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری، مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه های علمیه،  پیرامون فعالیت‌های این مرکز به ارائه گزارش پرداخت.

وی در بخشی از سخنان خود عنوان کرد: حوزه علمیه امروز در عرصه بین الملل نقش چشمگیری داشته و هیچ چاره ای نیست جز اینکه تمام فعالیت های حوزه و معاونت ها، بین‌المللی باشد.

مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه های علمیه ادامه داد: ما در این مرکز چهار مدیریت و دو دفتر داریم و یکی از کارهایی که انجام شد، این بود که ما در اسناد بالادستی و نظام نامه ها مباحث مربوط به امور بین المللی را لحاظ کردیم و از ۴۰ مضمون موجود، هشت مضمون در اسناد بین‌الملل طراحی شد.

مدیرعامل خبرگزاری حوزه ابراز کرد: از ۲۸۰ رشته درختواره ها حدود ۷۰ رشته برای امور بین الملل بوده و برای اینکه در عرصه بین الملل حضور پیدا کنیم، در همایش های بین المللی نقش ایفا کرده و حضور جدی داشته‌ایم.

در انتهای این جلسه، حاضرین سوالات خود را پیرامون نکات مطرح شده در این جلسه پرسیدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha