جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهرک نشینان اسرائیلی درب مسجدی را در بیت المقدس مهر و موم کردند + تصاویر

حوزه/ مسئولین مسجد شیخ مکی در بیت المقدس اشغالی هنگام باز کردن درب ورودی متوجه وجود مواد چسبنده بر قفل درب ورودی شدند که توسط شهرک نشینان صهیونیستی گذاشته شده بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از maannews، شهرک نشینان صهیونیستی درب مسجد شیخ مکی در بیت المقدس اشغالی را با مواد چسبنده مهر و موم کردند.

منابع اعلام کردند مسئولین باز و بسته کردن درب مسجد هنگام ورود و دیدن مواد چسبنده بر قفل درب ورودی شوکه شدند. درب پس از مدتی بازگشایی و مواد چسبناک برداشته شد.

شاهدان گزارش دادند که پلیس را به سرعت از حادثه آگاه کرده اند.

گفته می شود هم اکنون 500 تا 600 هزار اسرائیلی در شهرک های یهودی نشین در بیت المقدس اشغالی و کرانه باختری اشغالی سکونت دارند که نقض قوانین بین المللی بوده است و نهادهای جهانی توسعه شهرک سازی اسرائیل را محکوم کرده اند.

گروه حقوق مدنی اسرائیلی در گزارش اخیر اعلام کرده که خشونت های شهرک نشینان و خرابکاری های آنان علیه فلسطینی ها با حمایت مقامات اسرائیلی و پلیس این رژیم انجام می شود.به طوری که گاهی حتی نظامیان نیز در حملات مشارکت دارند. و در برخی مواقع نیز بی تفاوت نظاره گر هستند. پلیس هیچ تلاشی برای تحقیقات به کار نبسته و عملا از وقوع حوادث علیه مسلمانان فلسطینی جلوگیری نمی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha