جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یادواره شهدای طلبه مدرسه علمیه جده بزرگ اصفهان

حوزه/ محمود معلمی شهدای مدرسه علمیه جده بزرگ اصفهان، گفت: در یادواره نظام ما جمهوری است و هیچ راهی جز روشنگری و تبیین نداریم؛ برای انتخابات آتی باید آگاه سازی در جامعه صورت گیرد تا رای ها آگاهانه تر و انتخاب ها صحیح تر انجام شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، محمود معلمی، شامگاه دوشنبه در یادوراه شهدای مدرسه علمیه جده بزرگ اصفهان اظهار کرد: جنگ تحمیلی ما دریای بی کرانی بود که قطره ای از آن تا کنون بیان شده است.

وی  با تاکید بر ضرورت مطالعه خاطرات رزمندگان، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اغلب کتاب های خوب جنگ تحمیلی را می خوانند و توصیه به خواندن می کنند.

کارشناس سیاسی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیر خود صراحتا فرمودند «طلبه، استاد و مرجعی که انقلابی نباشد به درد این کشور نمی خورد» بنابراین افزایش بصیرت و آگاه بودن لازمه انقلابی بودن است.

وی افزود: جنک نظانی تمام شد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب یکی از برکات هشت سال دفاع مقدس این است که تا ۵۰ سال دیگر هیچ کشوری جرأت حمله نظامی به ایران را هم ندارد، ولی جنگ در عرصه های دیگر همچنان ادامه دارد.

معلمی ابراز کرد: روحیه دفاع مقدس باعث پیروزی ما در گام اول انقلاب و چهاردهه گذشته شد و امروز نیز رمز پیروزی ما در جنگ با دشمنان فعلی در عرصه های مختلف هم همان روحیه است، دستور امروز فرمانده کل قوا بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی تاکید کرد: خون شهدا گام اول انقلاب را تثبیت و تضمین کرد، ولی گام دوم انقلاب هم تلاش و هم خون می خواهد؛ رسالت طلاب و روحانیت در هر دو عرصه پر رنگ است.

کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: استمرار انقلاب در گام دوم قطعا تضمینی چون خون شهدا می خواهد، اما باید توجه داشت که جنگ ما امروز فقط با خارجی ها نیست، الان در داخل کشور با تفکر لیبرال و سکولار نیز دائما در حال مبارزه هستیم.

وی اذعان کرد: ما در حنگ اقتصادی، جنگ رسانه ای و جنگ عملیات روانی با دشمن همچنان در حال مقابله و نبرد هستیم، به نحوی که اکنون تقریباً هر ماه  یک جاسوس در بخش های مختلف  کشور دستگیر می کنیم و این از نشانه های نفوذ و جنگ است.

معلمی در پایان خطاب به طلاب و روحانیون متذکر شد: نظام ما جمهوری است و هیچ راهی جز روشنگری و تبیین نداریم؛ برای انتخابات آتی باید آگاه سازی در جامعه صورت گیرد تا رای ها آگاهانه تر و انتخاب ها صحیح تر انجام شود.

برپایه این گزارش، در پایان مراسم از خانواده شهید مدافع حرم شهید جواد محمدی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha