جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست راهکارهای  عملیاتی شدن گام دوم انقلاب

حوزه/ در نشست راهکارهای عملیاتی شدن گام دوم انقلاب که با حضور طلاب نخبه مدارس علمیه منطقه کاشان برگزار شد، بر ضرورت ایجاد نهضت تبیین «گام دوم انقلاب» در حوزه های علمیه تاکید شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام شمس الدین احمدی، شب گذشته در نشست راهکارهای  عملیاتی شدن گام دوم انقلاب، که با حضور طلاب و روحانیون، در ناحیه مقاومت بسیج کاشان برگزار شد، به وظیفه بسیار مهمی که اساتید و طلاب در عملیاتی شدن گام دوم انقلاب دارند، اشاره کرد و گفت: همان طور که روحانیون و حوزه های علمیه از آغاز نهضت اسلامی ایران، پرچم دار انقلاب بوده اند، در تبیین و عملیاتی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب نیز باید پرچم دار باشند.

حجت الاسلام قاسم پایواره، مسئول بسیج طلاب و روحانیون کاشان نیز در این نشست، برگزاری جلسات تبیین گام دوم انقلاب را برای جامعه خصوصا نسل جوان موثر دانست و ابراز داشت: نقش روحانیون و طلاب در تبیین گام دوم انقلاب اسلامی بسیار کارساز است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون کاشان اظهار کرد: همان طور که روحانیون به برکت انقلاب اسلامی ایران طی چهل سال گذشته به کوری چشم دشمنان در مساجد، دانشگاه ها و مراکز فرهنگی، برای تداوم و حفظ دستارودهای انقلاب تلاش کردند، قطعا در راستای تبیین و عملیاتی شدن گام دوم انقلاب نیز باید تلاش کنند.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام حسینی گفت: ایجاد نهضت روشنگری در زمینه های علمی، فرهنگی و سیاسی در حوزه های علمیه، پایگاه های بسیج، مساجد و دانشگاه ها برای تبیین گام دوم انقلاب مورد نیاز است.

برپایه این گزارش، در پایان این نشست، طلاب نخبه آمادگی خود را برای تبیین و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اعلام کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha