سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
خوانسار

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران کریمه اهل بیت(س) خوانسار گفت: امروزه یکی از کارهای دشمن بی ارزش نشان دادن مقام مادری است تا با این کار بتواند کانون خانواده ها را متزلزل کرده و به جامعه اسلامی آسیب جبران ناپذیری برساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، صدیقه سعادتیار مدیر مدرسه علمیه خواهران کریمه اهل بیت(س) خوانسار صبح امروز در نشست اخلاقی در جمع طلاب و اساتید گفت: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها الگوی تمام انسان ها به ویژه بانوان مسلمان هستند و پیامبر اکرم صلوات الله علیه و آله در رابطه با شان و مقام ایشان می فرمایند: هرکس به او محبت کند گویا به من محبت کرده است و کسی که به من محبت کند به خداوند متعال محبت کرده است؛ یعنی گرامی داشتن حضرت زهرا سلام الله علیها و محبت به ایشان مساوی است با محبت به خداوند متعال.

وی ابراز داشت: یک مادر و زن مسلمان باید سعی کند لحظه به لحظه خود را به حضرت زهرا سلام الله علیها و سبک و سیره زندگی ایشان نزدیک کند چه از نظر همسر داری، تربیت فرزند، خانه داری و چه از نظر حضور در اجتماع و رفتار با محرم و نامحرم.

مدیر مدرسه علمیه خواهران کریمه اهل بیت(س) خوانسار تصریح کرد: امروزه یکی از کارهای دشمن بی ارزش نشان دادن مقام مادری است تا با این کار بتواند کانون خانواده ها را متزلزل کرده و به جامعه اسلامی آسیب جبران ناپذیری برساند.

سعادتیار خاطر نشان کرد: وظیفه مهم و اساسی زن خانه داری، همسرداری و تربیت فرزندان صالح است. حال اگر بانوان ما با این وظیفه خطیر خود آشنا باشند و تحت تاثیر تبلیغات منفی دشمن این مقام و منزلت خود را حقیر نشمارند ثمره آن خانواده ای سالم و با نشاط است و به تبع آن  با جامعه ای با مشکلات اندک روبرو خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha