پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حسن فریدون - سمنان

حوزه/ حجت‌الاسلام فریدون گفت: یک هزار و۲۰۰ نفر از فرزندان شهید، جانباز و آزاده استان به دلیل کاهش استخدام در دستگاه‌های اجرایی بیکار هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان، حجت‌الاسلام حسن فریدون اظهار داشت: فرزندان خانواده شهدا و جانبازان برای استخدام در دستگاه‌های اجرایی همانند دیگر اقشار جامعه در آزمون شرکت می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان تصریح کرد: بر اساس امتیازبندی‌های انجام‌شده فرزندان جانبازان و ایثارگران برای استخدام در دستگاه‌های اجرایی باید 60 امتیاز آزمون کتبی را کسب کنند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی استان متناسب با میزان بازنشستگی کارکنان، کارمند استخدام می‌کنند و با برنامه‌ریزی می‌توان مشکلات جوانان و دانش‌آموختگان را برطرف کرد.

حجت‌الاسلام فریدون خاطرنشان کرد: بیکاری جوانان دانش‌آموخته تنها مختص خانواده‌های جانباز و ایثارگر نیست و تمام اقشار جامعه به دلایل مختلف با این چالش مواجه هستند.

وی گفت: در کنار توجه به جذب فرزندان خانواده‌های شهید و ایثارگر در دستگاه‌های اجرایی ، ارائه تسهیلات اشتغال آفرین، طرح‌های مهارت‌آموزی در این قشر از جامعه تقویت شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان افزود: مهارت‌آموزی یکی از رویکردهای اصولی برای رفع چالش بیکاری در سمنان است که مسئولان به ترویج این مهم توجه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha