سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب را راهبردی مهّم برای پیشرفت و توسعه کشور در عرصه های مختلف دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در دهمین و آخرین گردهمایی مدیران و روسای ادرات و نمایندگی های تبلیغات اسلامی مازندران در سال 1397، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، استراتژی راهبردی جمهوری اسلامی است و هیأت های اندیشه ورز در جهت عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب فعال شوند.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رجب المرجب و با اشاره به اهمیت دعا و نیایش در این ماه عزیز، اظهار داشت: ماه رجب بهترین فرصت برای رسیدن به قرب الهی است و در این ماه عزیز باید معنویت را در خود تقویت کنیم.

حجت الاسلام شکریان در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و توصیه های اخلاقی ایشان در باب این ماه افزود : رجب ماه خداست و ماه دوستی بندگان با خدای متعال است و باید از این ظرفیت عظیم در حوزه تبلیغ و فعالیت های فرهنگی استفاده کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی استان در سال 1397، تصریح کرد: خدمتگزاری برای امت اسلامی سرمایه بزرگی است که خدای متعال توفیق آن را داده و به ویژه خدمت در نهاد مقدسی چون تبلیغات اسلامی هم بسیار حائز اهمیت است و باید قدر این فرصت را دانست و از آن در جهت خدمت رسانی و ترویج معارف الهی و اهل بیت (ع) استفاده کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با تقدیر از زحمات صورت گرفته مدیران و همه کارکنان تبلیغات اسلامی استان در سال 1397، بیان داشت: با وجود همه مشکلات و سختی های بوجود آمده در مسیر انقلاب اسلامی حضور امت بصیر ایران اسلامی در همه مراحل سخت در سالی که گذشت و به ویژه در راهپیمایی 22 بهمن، نشان دادند با وجود همه مشکلات پای آرمان های امام (ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی و انقلاب اسلامی ایستاده اند و هیچ انقلابی در دنیا مثل انقلاب اسلامی محکم و پایدار نبوده است.

حجت الاسلام ناصرشکریان امیری جمهوری اسلامی را کانون توجهات برخی ملت های منطقه و جهان دانست و تاکید کرد : امروز جمهوری اسلامی قدرت تاثیرگذار منطقه و حتی جهان است و این در سایه وحدت و همدلی ملت غیور ایران اسلامی و رهبری بی بدیل رهبر عظیم الشان انقلاب و جانفشانی شهدای گرانقدر  و ایثارگری جوانان و رزمندگان ایران اسلامی تحقق یافته است که باید قدر این آرامش و امنیت را دانست و شکرگزار بود.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه های مازندران در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند انقلاب اسلامی تاریخ مصرف ندارد، اظهار داشت: گذشت زمان و وجود بحران ها و مشکلات انقلاب اسلامی را پخته تر و پیشرفته تر کرده است و جمهوری اسلامی با اقتدار و عظمت به راه خود در مسیر پیشرفت و توسعه ادامه خواهد داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران همچنین به قرائت بخشی از بیانیه گام دوم  رهبر معظم انقلاب، خاطر نشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب می تواند زمینه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را سرعت ببخشد و باید هیئت های اندیشه ورز برای تحقق و عملیاتی شدن بند بند این بیانیه تشکیل وفعال شوند و حضور پر رنگ جوانان و نوجوانان در راستای اهداف انقلاب اسلامی امروز امری اجتناب ناپذیر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha