پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مجید مظفری

حوزه/ مجید مظفری، با بیان اینکه سینمای دفاع مقدس باید رونق بیشتری به خود گیرد، گفت: در گذشته شاهد آثار زیادی در حوزه دفاع مقدس بودیم اما اکنون تولید چنین آثاری کم رنگ‌تر شده و امیدوارم با حمایت مسئولان فرهنگی کشور، روزبه‌روز شاهد توسعه و گسترش سینمای دفاع مقدس باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، مجید مظفری، بازیگر سینما و تلویزیون، با بیان اینکه دوران دفاع مقدس، سراسر آموزه‌های دینی و اسلامی است، اظهارداشت: رزمندگان دوران دفاع مقدس با قرآن کریم انس زیادی داشتند و شهادت را برای خود افتخار می‌دانستند؛ چراکه این جنگ را جهاد در راه رضای خدا می‌دیدند و به همین دلیل؛ با آخرین توانشان جنگیدند و در نهایت پیروزی را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

وی ادامه داد: دفاع مقدس، دورانی طلایی از شهدایی است که به پاکی زیستند و در نهایت آسمانی شدند تا اسلام و قرآن کریم زنده بماند و شایسته است که نسل جوان امروزی با راه و اهداف شهدا شناخت بیشتری داشته باشند و از راه آنان، الگوبرداری کنند.

مظفری با بیان اینکه راهیان نور یکی از روش‌های فرهنگی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت محسوب می‌شود، افزود: راهیان نور یکی از سفرهای معنوی است که برای جوانان امروزی فرصتی فراهم می‌آورد تا با سیره شهدا آشناتر شوند و به اعتقاد بنده باید از چنین فعالیت‌های فرهنگی که با هویت دینی و ایرانی ما سازگاری دارد، حمایت نمود.

این بازیگر سینما و تلویزیون در پایان خاطرنشان کرد: سینمای دفاع مقدس باید رونق بیشتری به خود گیرد و در گذشته شاهد آثار زیادی در حوزه دفاع مقدس بودیم اما اکنون تولید چنین آثاری کم رنگ‌تر شده است و امیدوارم با حمایت مسئولان فرهنگی کشور، روزبه‌روز شاهد توسعه و گسترش سینمای دفاع مقدس باشیم؛ چراکه «هنر» مهم‌ترین ابزار در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در میان جوانان است.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha