پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شمشادی

حوزه/ شمشادی، با اشاره به نقش اصحاب رسانه در تبیین برکات حضور در راهیان نور، گفت: باید با بهره‌گیری از تکنیک‌های نوین رسانه‌ای تبلیغات منفی دشمن را خنثی و افکار درست را منتقل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حسن شمشادی، خبرنگار صداوسیما، پس از حضور در مناطق عملیاتی، با اشاره به نقش فعالان رسانه‌ای در جریان سازی حرکت عظیم راهیان نور، اظهارداشت: باید با بهره‌گیری از تکنیک‌های نوین رسانه‌ای تبلیغات منفی دشمن را خنثی و افکار درست را منتقل کرد.

وی با انتقاد از فعالیت نسبتاً ضعیف رسانه‌ای در برخی زمینه‌ها، گفت: دشمن همواره سعی می‌کند تا حرف باطل خود را با شیوه‌هایی که مخاطب آن را می‌پسندد منتقل کند، اما ما در بسیاری از زمینه‌ها یا ضعیف هستیم و یا ضعیف عمل کرده‌ایم.

شمشادی، با تأکید بر اینکه تولید و نشر اخبار صحیح با فراگیری بسیار در جذب مخاطب برای هر رسانه امری حیاتی است، افزود:  اصحاب رسانه نقش مهمی در ترویج و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور دارند و خداوند به کار آنان برکت دهد.

این فعال و کارشناس رسانه‌ای، در پایان گفت: خادمین و زائرانی که به این سرزمین مشرف شدند از نسلی هستند که اکثر آن‌ها دفاع مقدس را از نزدیک مشاهده نکرده‌اند، اما امروز در شرایطی که امنیت کامل برقرار است، در یادمان‌ها حضور پیداکرده و با رشادت‌ها و دلاورمردی های نسل گذشته آشنا می‌شوند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha